- Mano vertinimas
- Patikimumas
- Varikliai
- Interjero kokybė
- Komfortas
- Valdymas
Labai patogus, ypač ilgose kelionėse.
Garsus opelio dyzelio darbas. Važiuoklė.
Antras mūsų šeimos saab'as. Pirmasis buvo su 2.0 benzininiu varikliu ir dujomis. Šis gi buvo pirktas dyzelinis nes benzininio geros būklės tiesiog neradom :) Pasakysiu paprastai - puikus šeimos automobilis. Telpa viskas. Bagažinėje pilna įvairių dėkliukų, dėžučių ir pan. susisdėti kam tik pageidaujate. Kadangi važinėjame su mažu vaiku tai telpa ir kėdutė ir vežimėlis ir visi rakandai:) Modelis su privalumais. Kaip nupirkom tai net pravažiavus apie 50 tūkst. km viskas veikia ir klima ir autopilotas ir kita. Kažkokių tai nusiskundimų šioje vietoje nėra. Mašina nėra skirta dinamiškam važiavimui. Pakankamai sunki 88 kW varikliui. Apsisukimo spindulys ne iš mažiausių - problema daugiabučių kiemuose. Bet ramiai ir komfortiškai važiuoja be vargo :) Salonas odinis. Po 3 metų važiavimo atrodo labai tvarkingai, taip pat labai paprastai išvalomas. Mygtukų kaip lėktuve :) bet nė vieno nereikalingo. Gana greitai perpratau. Valdymas paprastas. Plastmasės kokybiškos - nebarška. Variklis su grandine. Priežiūra minimali. Pakeičiau tik žvakes ir termostatą. Prie -20 kūrėsi kaip bitė. Salonas buvo puikiai šildomas. Iš minusų. Galinė važiuoklė. Tiek pirmame tiek šiame saab'e ją reikėjo tvarkyti kadangi pakankamai greitai nuo LT kelių išsimala. Gera žinia jog tinka viskas nuo Opel Vectra C modelio (tas pats ir variklis) taigi dalių kainos nesikandžios :)
Keičiam kaip ir visuose auto - skysčiai, filtrai, kaladėlės. Dalių kainos nėra kosminės. Jų gausite be vargo. Kaip tokių metų mašina tai nei brangi pirkti nei tas nuvertėjimas kažkoks.
Perkant atkreipti dėmesį į važiuoklę. Testo metu pavažiuokit per duobes ir paklausykit ar negirgžda. Patikrinkit ar veikia klimato kontrolė (šilta/šalta). Elektros mazgai (langai, autopilotas, šildomos sėdynės, veidrodėliai, CD ir pan).