- Mano vertinimas
- Patikimumas
- Varikliai
- Interjero kokybė
- Komfortas
- Valdymas
Komfortiškas, tvirtas, ganėtinai jautriai valdomas
Aisin automatinės dėżės, varikliai, turbinos, klimato kontrolės
Bendrąja prasme mašina suręsta neblogai, tačiau turi krūvą ligų.
Mano atveju variklis buvo ledinis, traukė įspudingai ir dirbo kaip laikrodukas. Liga - tarpinės ima leisti tepalus. Neapibėgęs variklis sakyčiau retenybė.
Jei sugenda koks rimtesnis agregatas, suvoki, kad paprasciau mašiną būtų apm*žt ir padegt, nes kai kurios dalys - deficitas ir kvailai užlaužtomis kainomis.
Nepirk! Sutaupysi pinigų, laiko ir nervų. Volvo visapusiškai patikimesnis. Bet jei mirtinai nori Saabo, atkreipk demesi į variklio būklę, dūminimą, turbinos skleidžiamą garsą (jei laisvoje eigoje girdisi nežymus ūkesys, lyg kažkur toli toli kauktų karo pavojaus aliarmo sirena, tai sirena skirta tau, kad bėgtum nuo tokio aparato kuo toliau). Turbina dėvėta kainuoja apie 120 eurų, tačiau rasti neišmaltą sunku. Jei apd veikia grubokai, reiškia durniuoja hidraulinis valdymo blokas. Kas supranta, gali išsiardyti ir susidėti remkomplektą, arba dėti kitą dėžę, kuri, tikėtina, ne už ilgo irgi pradės durniuoti. Čia aktualu modeliams su penkiabėge aisin automatine dėže. Žodžiu, tai mašina pilna netikėtumų. Niekada negali žinoti, ką remontuosi rytoj!