- Mano vertinimas
- Patikimumas
- Varikliai
- Interjero kokybė
- Komfortas
- Valdymas
Talpus, didelis pravažumas, nebrangi eksplotacija, manevringas
Lietuviškos žiemos - po šešių metų atsirado rudžių ant galinio sparno, garso izoliacija važiuojant magistralėje silpnoka.
Puikus automobiliukas. Talpus. Geras matomumas. Per septynis metus nuvažiuota 160.000 km. Didelis pravažumas. Didelis privalumas - trys atskiros sėdynės gale, keturiese važiuojant į ilgesnę kelionę galima išimti vidurinę sėdynę o šonines perkelti arčiau centro - gale keleiviai sėdi daug konfortiškiau.
1,6 benzinas, 66 kw. šiektiek silpnokas, ir triukšmingas važiuojant virš 110km/h.
Automobilis buvo nupirktas už 1600 eur. Buvo daužtos keleivio pusės priekinės durelės. Nusipirkus iškarto atlikti darbai: durelės iš savartyno ( spalva tokia pati - nereikėjo dažyti) filtrai, tepalai, aušinimo skystis( buvo pripilta vandens vietoj aušinimo skysčio), termostatas kondicionieriaus užpildymas , stabdžių kaladėlės, vaistinėlė, gesintuvas, valytuvai, naujas akumuliatorius. Visi darbai+technikinės praėjimas kainavo 860 lt. Nuo to laiko atlikti neplaniniai darbai : po ~30.000 km pakeistos abi babinos ( 240 lt) po ~40.000 km pakeista granata - 60 eur Visi kiti darbai atliekami laiku, mašina prižiūrima. Elektronikos bėdų neteko patirti ( kiek domėjausi dažniausiai elektronikos bėdos prasideda po garažinių autoelektrikų įsikišimo ( kreivom rankom įstatyta signalizacija ir pan).
Ieškoti su tvarkingu kėbulu, pasižiūrėti koks stovi akumuliatorius ( kai pirkau buvo įdėtas 62Ah, jis per silpnas, įstačiau 74Ah ir pamiršau apie užvedimo bėdas), prasivažiuoti mieste - 1,6 benzino turi praktiškai nesigirdėti važiuojant ramiai ir pavaras keičiant ties 2.000 apsukų.