Ekeke 2014-03-09
Renault Laguna II universalas 1.8 88kw
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Komfortiskas, be rudziu (jei nedauztas)

didelis nuvertejimas

Bendras automobilio aprašas

Turiu automobili jau apie metus. jau nuo pat pirkimo buvo begales nusivilimu. Pirkau uz 7800lt kaip tycia neemiau pigiausio varianto nes zinojau kad reikalaus investiciju. jau po dirzo keitimo islindo problemos su variklio elektronika, pradejo skustis gazo sklende. vaziuoti neimanoma, nes kai tik pasigauna klaida apsukas laiko 2000aps/min. Visaas sitas reikalas baigesi variklio valdymo bloko keitimu (600lt). po to atsirado ir kitu smulkmenu po kuriu supratau kad su automobiliu susituokiau, nes islaidu daug, o nuvertejimas didelis. be visu iskylanciu problemu vaziuoja maloniai, gan komfortiska, bet ne ekonomiska.

Variklis

Variklis kaip universalui silpnokas. 1.8 88kw smagiam vaziavimui nepakaks. mieste degalu suvartojimas - 10litru ir ne laso maziau. uzmiestyje gal kokie 8-9. vazinejant po miesta pilno bako pakanka 600-650km. variklis daug investiciju nereikalavo. dirzo ir guoliuku keitimas, tepalo, filtru keitimas.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

o stai cia jau turbut knyga galeciau parasyt, nors cia kaip kam pasiseks. vieni nusiperka ir dziaugias, kiti nelabai. as ir busiu prie tu kitu. Variklio valdymo bloko keitimas 600lt. Galines stabdziu kalades 35lt Priekines stabdziu kalades 55lt. Stabdziu diskus priekinius viena kart pratekinau - uzteko menesiui. kita kart nusipirkau naujus - uzteko trim menesiam ir is naujo pradeda vibruot visa masina stabdant, dar karta diskus pratekinau, bet jau pradejo must ir galiniai diskai. gal kokia stebule kreiva, bala ja zino. o tada prasidejo pakabos remontai. menesi pavazineji vairo truakes antgalis kliba. keiciu iskart abu, gan nebrangiai kainavo. gal po 30lt. praeina menuo vel kazkas bilda - apatiniai sarnyrai. vel keist. tuo paciu kaskarta reikalingas ratu suvedimas. po puses metu granatos traskejimo ziema nusprendziau kad visgi reikia pasikeist - 140lt. Galini stabdziu suporta teko perrinkinet, nes pradejo strigt. suporto remkomplektas apie 20lt. po ziemos uzsidege ABS lempute. truko ABS priekinio daviklio ziedas. Eina kartu su guoliu. po savaites pradejo uzt kitos puses priekinis guolis. kokybisko guolio kaina 180lt uz vieneta. Prie to pacio teko pasikeist ir ABS davikli. naujas - 100lt. pavyko gaut nemokamai. taip pat keiciau duslintuvo galinio bakelio laikanciasias gumytes. stovi dvi. kaina uz viena 30 - 40lt. su elektronika tai kita istorija. Nemato slegio padangose, pradzioj vis skundesi davikliu kuris nuskaito signala nuo davikliu, po to ta klaida dingo, pradejo matyt du ratus. kitu dvieju speju davikliu baterijos mirusios, pagal aprasymus galima bandyt draskyt daviklius ir keist. bet masina ir be sito vaziuoja. 17' ratai taip pat priverte nusivilti. per metus nevazinejant per duobes 3 ratai is 4 pasidare kreivi. Navigacija taip pat problematiskas reikalas - navigacijos antena sugedus, zemelapiu nera, kalba vokieciu. bet cia jau taip pat nereikalingas dalykas. as jau tiesiog dziaugiuosi, kad masina vaziuoja. tokia funkcija kaip Dienos sviesos (DAY LIGHT) neveikia, nera signalo is valdymo bloko. skydelis kuro sanaudas savo nuoziura rodo. po miesta sugeba parodyt 7,4. nors is tikruju bus 10. su oro pagalvem irgi atsiranda fintusu. pacios tai uzsidega tai uzgesta. lyg kontakto nebutu, o kalbantis kompiuteris taip nieko nesako apie pagalves. kas ten zino ar issiskleis ar ne kai prireiks. gal buvo ir daugiau problemu, bet jau tarp ju visu gal ir pamirsau. vienas dziaugsmas tik, kad dirbu autoservise ir nereikia moketi uz remonta.

Patarimai perkančiajam

pries perkant: Apziura servise, Diagnostika.

Rekomenduojami video