Vaidas 2023-07-08
Geriausias savo klasėje!
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Patikimumas, valdymas, priežiūros kaina, kuro sąnaudos, komfortiška pakaba, triukšmo izoliacija, geras komfortas, salono talpa, multimedija gera, matmenys idealūs miestui ir žinoma gera kaina ir talpi bagažinė

  • Ekonomiškas
  • Gera garso izoliacija
  • Interjero medžiagos
  • Komfortiškas
  • Erdvus salonas
  • Talpi bagažinė
  • Ergonomiškas salonas
  • Geras matomumas iš vidaus
  • Gražus dizainas

Dinamika nenustebins, surinkimo kokybė ne vokiškame lygyje

Variklio darbinis tūris, l: 1,5
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 6,2
Bendras automobilio aprašas

Su Renault Grand Scenic IV susipažinau prieš porą metų. Buvo galimybė jį įsigyti už gerą kainą, nes buvo nestipriai daužtas keleivio pusės sparnas ir šiek tiek durelės. Pirmiausia - labai patikimas ir talpus automobilis, mnkštas ir patogus. Nuostabus 1,5 litro tūrio K9K variklis su itin mažos dyzelino sąnaudom, daugiausia 6,2 litro 100 km mieste su vidutinišku tempu. K9K yra vienas patikimiausių ir lengviausiai remontuojamų dyzelinių variklių pasaulyje. Žodžiu, automobilio priežiūros išlaidos neerzina. Mazgai tinka nuo daugelio kitų „Renault“ modelių komponentų ir mazgų. Žinoma, su šiuo varikliu automobilio nepavaikiosi, tačiau mieste automobilių sraute jis elgiasi oriai ir galios nepritrūksta. Trasoje plaukia kaip laivas. Pas mane Bose komplektacija – fantastiškas dalykas ! Muzikos kokybė superinė, žemų dažnių garsiakalbis gerai subalansuotas, nėra daug nereikalingo triukšmo prie didesnio garso. Viduje daug vietos daiktų laikymui - nuostabu. Iš smulkių minusų galiu pastebėti keistą surinkimo kokybę. Kai kurios detalės pvz. posparniai, buferis ar durys nesusieina taip sklandžiai kaip norėtų kai kurie perfekcionistai. Bet man tai netrukdo. Nors kai kurie žmonės įsitikinę, kad tarpeliai yra dėl avarijos ir prasto remonto, bet man tiesą sakant tie tarpeliai labai netrukdo. LED žibintai taip pat yra didelis pliusas. Beje, mano automobilyje BOSE įranga ir žibintai reguliuojasi automatiškai. Pavarų dėžė robotas 7 greičių EDC DW5 (Getrag 7DCT300) veikia 5 režimais, mieste galima persijungti į „sportinį“ režimą, tada jau galima važiuoti kiek smagiau. Pavarų dėžė ne stebuklai, bet iš esmės priprantama ir galima važiuoti lanbai sklandžiai. Rekomenduoju šį Renault. Ir dar maža pastaba norintiems įsigyti – neapgaudinėkite savę, 4 metų senumo automobilio rida iš Europos NEGALI būti mažesnė nei 140 tūkstančių Jei rašo mažiau, greičiausiai yra atsukta. Beje, šiam varikliui net 350k km yra ne problema. Tiek purkštukai, tiek aukšto slėgio kuro siurbliai sėkmingai tarnauja ne mažiau nei 500k km. Taip, robotizuotoje dėžėje tepalus reikėtų keisti kas 90k km. Originalios Renault alyvos numeris yra 7711945827.

Rekomenduojami video