Brendis 2014-07-17
Peugeot 607
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Komfortas, patikimumas, sanaudos (2.2HDi)

Valdomumas galetu buti labiau istobulintas. (Lyginant su BMW 5)

Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Automatinė
Kėbulo tipas: Sedanas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 9,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,5
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 7,5
Bendras automobilio aprašas

Auto tikrai puikus, patogus, vizualiai labai grazus (kaip tokiu metu). Tokiai automobilio klasei svarbu, kad butu automatas bei odinis salonas. Automobilyje vietos tikrai daugiau nei pakankama, bagazines dydis nerealus, kuro sanaudos, bent 2.2HDi (TVARKINGO) labai normalios. Mano realus vidurkis: 7,5L/100km. O daznai lakstau kaip nutrukes nuo lenciugo, autostradoj buna paspaudziu ir laikau ~140-180km/h. Mieste ramiai kaip pencinkas nemoku vaziuoti, visada startuoju beveik dugnais (realiai siam dyzeliui dugnas nieko nereiskia. 50% gazo vaziuoja kaip turi but). Jei nera vejo, sanaudos: @100km/h - 5L/100km @120km/h - 6L/100km Norint pasiekti tokias sanaudas su siuo agregatu butina: Isitikinti, kad purkstuku korekcijos normos ribose! Ispjauti FAP suodziu filtra + isprogramuoti. Uzglusinti EGR + butinai atjungti programiskai! +Papildomai galima chipuoti varikli. Automata butinai iki maximum 170HP/125KW bei 380Nm. Mano auto chipuotas - sanaudu atzvilgiu skirtumo nera (mieste gal net maziau jei vaziuoji ramiai palyginus su standartu). Su cipuotu vaziuoju jau beveik du metus, problemu jokiu nera, automatas tai atlaiko puikiai, variklis - kaip laikrodis. Peugeot HDi dyzeliai tikrai patvarus ir geri. Nepamirskime butent tas pats variklis nuo ~2011m. ejo su dviem turbinomis bei pasiekdavo 150KW. i Peugeot 508. Automatai ZF 4HP20 siems automobiliams taip pat neturi dideliu bedu, tik kas svarbu, bent kelis kart atsviezinti tepalus (kadangi jie buna nekeiciami nuo gamybos laiku). Dezes darbas pageres, veliau apie deze galesite visai uzmirsti. Apskritai ZF vokieciu dezes niekada didesniu ligu/bedu ir neturedavo. Vokieciai moka juos gamint. Japaskes - nelabai. Kas del vaziuokles; Vaziuokle tikrai tvirta. Kas dazniausiai subyra tai priekiniai stabilizatoriai (kaip tokiai sunkiai masina jie ziauriai ploni, todel manau ir byra, nors byra visoms auto). Gali tekti viena karta pasikeist i Lemfiorder (po 60LT/vnt.) ir uzmirsti. Tas pats ir su vairo traukiu antgaliais irgi viena karta pakeisit i Lemfiorder (50LT/vnt.) ir uzmirsit. Daugiau nera ten kam biret, vaziuokle paprasta ir tvirta. Pati vaziuokle nei per kieta, nei per minksta. Su R17 ratais vaziuoja idealiai, valdymas puikus. Su R16 vaziuoja jau minkstai. Del elektros bedu, kaip visi cia verkia: Nera jokiu dideliu problemu. 95% Elektros bedu susitvarko teisingai atjungus bagazineje esanti Accessory akumuliatoriu bei ji pakrovus. Dazniausiai jis buna nekeistas nuo gamybos laiku, tai pastoviai issikrauna, todel pradeda metyt ivairias klaidas ekrane, nors ir jos nieko nereiskia. Zodziu viskas su ta elektra OK. Klaidos ekrane man budavo tik del nusprogusiu saugikliu/issikrovusio akumo bagazinej. Zodziu auto super kaip uz tokia nedidele kaina. Tikrai rekomenduoju. Siulyciau pirkti tik geresnes komplektacijos (kad butu bent automatas/oda), kitaip prarasite limo klases dali teikiamu malonumu.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Eksploatacija nebrangi ypac 2.2HDi variklio. Tepalai, filtrai nebrangus, vaziuokles dalys taip pat pigios. Kainos biski didesnes uz VW Golf detales :D. Na siek tiek brangiau atsiena pagrindinio dirzo pakeitimas. Bendrai apie 700LT. Bet tai daroma tik kas 5 metus arba 80 000KM.

Rekomenduojami video