Trex 2015-11-25
Vectra B 2.2 DTI Caravan
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Gerai atrodo, smagiai važiuoja, talpus, gale sėdintiems vietos pakankamai, nebrangi eksploatacija

Rūdys, lepūs kūro siurbliai

Variklio darbinis tūris, l: 2,2
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Universalas
Bendras automobilio aprašas

Važinėju jau 7 metai su Vectra B Caravan 2001 metų. Pirkau daužtą, tiesiai nuo tralo. Rida buvo neatsukta, tik 180000 km. Aišku teko restauruoti kuro siurblį, tai manau normalu kaip dyzeliui, čia nesvarbu kas, AUDI, OPELIS ar t.t. (neaišku kas kaip važinėjo ir ką pylė). Pirmus metus vis išlysdavo visokių smulkių gedimų, bet juk daužta buvo, tai nieko nuostabaus. Viską sutvarkius dabar važinėju be jokių problemų. Jau kokie 5 metai visai neturiu jokių bėdų! Visas technikines praėjo iš pirmo karto, tik prisikabindavo prie priekinių žibintų, bet ir tai juos vietoje regitroje pareguliuodavo. Paskutiniai remontai: praitais metais, pakeičiau naujas pakaitinimo žvakes ir šiemet važiuoklę visą sutvarkiau. Varikliukas dirba super! Traukia kaip žvėris. Kuriasi prie -25 be jokių problemų. Rūdys, aišku nervina, jau pradėjo po biski lysti. Bet aš nieko ir nedariau kėbului nuo pat pirkimo. Jeigu būčiau užtaisęs visus įbrėžmus ar įmušimus nuo akmenukų, tai ir rudžių nebūtų iki dabar. Bet nieko nedaryta jai. Mašiniukas super, tik reikia laiku šalinti iškilusias problemas ir tvarkyti oficialiuose servisuose (o ne garažiukuose) ir nebus bėdų! Važiuoju iki dabar ir tikrai nesiruošiu keisti.

Variklis

Variklis 2,2 DTi 92 kW. Pračipintas iki 100 kW. Traukia labai gerai. Naudoju tik 10W30 originalius OPEL tepalus ir filtrus. Jokių turgų ar analogų! Didesnių gedimų neturėjau, nebent tai, kad žiemą prie -20 ant šalto variklio paraliavau. Tai teko pakeisti alkūninio veleno daviklį. Ačiū Opeliui, kad jį idėjo, o tai būčiau alkūninį veleną prasukęs! Negalima su šiuo varikliu "pjauti dugnais" kol neišilo jis!

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Eksploatacija tikrai labai pigi. Detalių kainos, net originalių, nedidelės. Srotuose dar yra daug gerų originalių dalių, taip, kad remontuoti pigu. Nuvertėjimas didelis, bet sulaukus tam tikro amžiaus, kaina nusistovi.

Patarimai perkančiajam

Nepataikyti ant sudrožto ir neprižiūrėto automobilio, nes tada turėsit tikrai daug išlaidų. Prieš perkant būtinai patikrinti servise! Kaip ir bet kokį kitą automobilį! Bus mažiau galvos skausmo.

Rekomenduojami video