O 2015-08-02
OPEL Vectra C 2.0 DTI
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Kaina, nebrangi eksplotacija, komfortiška pakaba, nemaža bagažinė, apgalvotos interjero detalės

Galios trūkumas, nemažos kuro sąnaudos, triukšmingas variklis

Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Sedanas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 8,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 6,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 7,0
Bendras automobilio aprašas

Opel Vectra C 2.0 DTI, ekonominės klasės automobilis. Pirkau su „lietuviška“ rida (240 000 km). Kokia reali rida - netikrinau, bet aišku, jog didesnė (Auto iš Vokietijos, o vokiečiai nėra kvaili ir naujo daikto pigiai neparduotų). Pirkau prieš pusę metų, nuvažiavau 10 000 km. Vertinant kiek įmanoma objektyviau, nepalaikant nei „Opel fanų“, nei „Misterių stereotipų“ grupės, norėčiau pasakyti, kad toks pasirinkimas patiks tiems, kurie nori įsigyti nebrangų geros išvaizdos vokišką automobilį. Juodoji mėnulio pusė yra ta, kad toks automobilis netiks vertinantiems išskirtinį komfortą, mėgstantiems greitį, prestižą ar „sukantiems“ daug kilometrų magistraliniuose keliuose. Lendame į detales. Dalykai, kurie tenkina: jau minėta kaina; daug naujų bei naudotų detalių; nebrangus remontas; komfortiška pakaba; santūri ir gera išvaizda; daug pratikškų sprendimų salono viduje (skyrelių gausa, 12/24V lizdai, puodelių laikikliai ir t.t.). Erzinantys dalykai: galios/kuro sąnaudų santykis; variklio ir plastmasių triukšmas, gadinantis bedrą komfortą; apsitrinančios plastmasės viduje (ta pati bėda ir su Volvo, Saab, VW, Audi); mieste trūksta staigumo, o užmiestyje erzina rėkiantis variklis. Sakyčiau, kad Vectra yra tarsi viduriukas tarp produkto ir kainos. Kartais tas viduriukas yra didelis pliusas, nes mokame už realų produktą, bet ne už vardą bei pompastiką. Kartais, tai yra neigiamas variantas, nes negalime pasigirti nei viena „prizine“ vieta tarp greičiausių, komfortiškiausių, patogiausių, ekonomiškiausių ar gražiausių - visada liekame kažkur per vidurį. Patarimai perkančiajam: Įsivertinti kur ir kaip dažniausiai vairuojate (ar automobilis bei variklis atitinka Jūsų reikalavimus); įvertinti skirtingų variklių eksplotacijos kaštus bei įsigyjimo kainą.

Variklis

2.0 DTI (74KW). Seno tipo variklis, su grandine, vietoje diržo. Geri dalykai prasideda ties tuom, jog nereikia keisti diržo bei įtempėjų (sutaupoma daug pinigų). Variklis iš principo nesudėtingas, nėra lepus ir nebrangus remonto atžvilgiu. Vardan šių pliusų teks paaukoti greitį bei komfortą. Dėl masės ir vos 74KW, automobilis tikrai nebus žvitriausias dalyvis visame eisme. O dėl galios trūkumo (konkrečiai - dėl aukštų apsukų) bus triukšmingas. Verta įsivertinti kas Jums yra svarbiau. Palyginimui, 2.2 - tikrai smagenis, bet turi problematišką turbiną, o į kuro sąnaudas žiūrėsite tarsi į siaubo filmą. 1.9 - neabejotinas lyderis, pasiūlantys daugiausiai galios bei mažiausias kuro sąnaudas. Šiuo atveju reiks skirti +25 +40% daugiau EURŲ perkant automobilį, bei panašiai tiek pat remonto atveju. Kaip ir minėjau, čia jau pasirinkimo reikalas.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Kuro sąnaudos netenkina: apie 6l - 6,5l užmiestyje (priklauso kaip greitai važiuosite) ir apie 8l mieste. Vidutiniškai - 7 litrai/100km. Atrodo visai neblogai, bet prisimenant, jog turite vos 74KW, tai yra daugokai (mano nuomone). Remonto ir detalių kainos nedidelės, o bendri eksplotacijos kaštai priklauso kaip dažnai remontuosite ir kaip pasisekė perkant. Per 6 mėn. keičiau: EGR vožtuvą (100 EUR naudotas, bet labai geros būklės); oro srauto triūbą (20 EUR naudota); atraminius guolius (30 EUR nauji); spynelės mechanizmą (20 EUR už tvarkymą bei iškvietimą į namus); aušinimo skysčio bakelį (10 EUR naudotas). Kainos nurodytos su remonto darbais.

Patarimai perkančiajam

1. Įvertinkite, kuris variklis Jums tinkamiausias. Atsižvelkite į pirkimo kainą, kuro sąnaudas, remonto kainą bei galią. 2. Opel liga - EGR vožtuvas. Atlikite diagnstiką arba pasidėkite pinigų ateičiai. 3. Bendras patarimas - neklausykite nei vienos, nei kitos pusės auto fanų, orientuokitės į rinkos kainą.

Rekomenduojami video