Lt 2016-12-29
Tiesa apie opelius
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Komfortas

amžinai gendantis ir dar rūdis prisiminkim - tai opel

Variklio darbinis tūris, l: 2,2
Kuro tipas: Benzinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Universalas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 13,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 11,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 12,0
Bendras automobilio aprašas

Nusprendžiau pridėti žodį ir aš. Turiu du automobilius Peugeot 807 (jų turėjau ir senesnių ir naujesnių daug) ir opel omegą '02 metų 2,2 dujos. Pezas rankose 4 metai, opelis 8 mėnesiai. Statistika labai jau ne opel naudai - kiekvieną mėnesį į dirbtuves. Vazinėju mažai, bet kasdien į darbą. Nepavedė nei karto, visuomet užsikurdavo ir nuvažiuodavo (bent jau vasarą, tuoj bus žiema...), tik šiandien kažkas atsitiko su pavarų dėže, bet ir tai važiuoti įmanoma (3 ir 4 bėgiai yra). Per tuos 8 mėn sukišau į omegą virš 400e (13 t km), dalys pagal automobilį kosmoso kainose. Juk tai senas laužas ir dar opelis: posparniai 10-25, buferis 60-120, pr stiklas 80 (su pakeitimu naujas), galinė lempa 20, stabdžių kaladėlės pigios9, brangios virš20. Važiuoja smagiai, minkštai kaip pežo minivenas tik žymiai mažiau barška. Barška tik durų užraktai, erzina, bet darbinė mašina teks priprasti. Kai jau taip pradėjo "sektis", ieškojau paguodos, bet neradau - visi kas turi opelius juos dažnai taiso. Kam tokia mašina jei kas mėnesį į servisą važiuoti? Pežui keičiau diržą, stabdžių kaladėles, rankinio trosus ir kažkokį skriemulį (per 4 metus ir 60 t km) + tepalai ir filtrai. Opeliui dar net tepalų neikeitęs, suvalgė visus jai skirtus pinigus su kaupu. Tepalų keitimui nenoriu skirti, nemanau, kad tokia mašina dar nusipelnė gauti švaraus tepalo. Nereikia jo keisti, jis sudega, užtenka tik dapilti. Žodžiu: 8 mėnesiai statybose, 13 t km, krūva pinigų ir nei vieno rimto gedimo (dabar dėžė, net nežinau kiek kainuos). Ir tai dar su sąlyga, kad aš tos mašinos neprižiūriu iki idealumo kaip pežo. Pežui beveik viskas tvarkoje, liko tik pirkimo bėdos, o žaibui jei padaryti idealų jau nebeįmanoma. Kadaise turėjau 806, tą atmaliau statybose 3 metus, trečdalis ridos su priekaba (per 70 t km), sukišau virš 8 t lt į remontus ir tepalus (buvo ir meistrų kaltės daug), bet ten tai ir dirbo mašina kaip jautis, o čia po kelis kilometrus kasdien ir byra.

Variklis

Trauka įspūdinga lyginant su mopedu :) Peže 94 kw, opelyje 106 kw. Po opelio peže pasijuntu kaip lėktuve. Sąnaudos: 11-12 lt dujų, 9 ltr lenkiškų (nežinau kodėl taip yra). Išsigandau dėl tepalų, bet po to aplinkiniai nuramino (per 10 t km dapyliau "tik" 3 lr tepalo), sako opeliam 3 ltr 10 t km tai dar gerai. Kuriasi benzinu, važiuoja dujom, bet apsukų daugiau nei 4000 neduoda ant dujų. Ant benzo trukčioja, irgi sunkiai kelia apsukas. Nenusimanau varikliuose, nežinau gal jis ir gatavas, bet traukia labai prastai arba čia dėžės reikalas. 1-2 bėgiais lupa, po to jau tik įsibėgėja. Ir tas lupimas kol pačią su pačia lygini, pežas ir sunkesnis ir silpnesnis ir dar dyzelis, bet trauka bet kurioje vietoje geresnė.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Pirkau važinėtą Lietuvoj penkis metus, mašina mačiusi darbo, bet neapleista. Pasitikrinau dokumentus, tech apžiūrą visuomet ėjo pati savo chodu, per tris technikines iš esmės nieko rimto, tik kabinėjimasis. Jei galima tikėti, į Lt gryžo su kiek didesne nei 100 t km rida (ko gero bus atsukta), bet salonas ir išorė tikrai tvarkingi (dabar rodo virš 200 t km), dujos dėtos jau čia.

Patarimai perkančiajam

Jei norit gero automobilio ramiems pasivažinėjimams ir dar turit servisą - puikus automobilis. Jei reikia kantraus darbinio arklio - ne iš vokiškos žemės, ko gero, reikėtų tokio ieškoti. Kaip prabangi mašina - praeitis, darbinė - nepatikima, sprotinė - :DDD, nežinau kam ji skirta. Nu tik tiek, kad pigu nupirkt. Tėvas turi mersą 2007 s320, tas žymiai mažiau kiša nei aš į opelį. Tad gal geriau mersą?

Rekomenduojami video