Viršaitis 2015-08-24
Komfortas ir ekonomija
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

ekonomija, komfortas

Rūdys

Variklio darbinis tūris, l: 2,5
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Sedanas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 7,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 6,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 6,5
Bendras automobilio aprašas

Kaip minėjo prieš tai žmogus, tai limuzino klasės auto. Skamba kvailai, kad Opel - a la limuzino klasės. Išorė optaki ir nieko neišsiskirianti, toks banginis. Bet viduje, kaip dievo užantyje. Erdvokas ir minkštas, labai patogus. Sknardos storos, bet rūdyja. Vairuoti komfotas, ypač kai ima 6l dyzelio. Sėdynės patogios ir mikstos, pakaba minkšta. Plastikas viduje nieko gero, nuo duobių braškėti pradeda. Pakaba žema ir galiniai varomi, nors galios yra, bet žiemą jei kur nusuksi netyčia nuo kelio tai sunkiai išvažiuosi.

Variklis

Variklis 2.5 dyzelis, galios pakankamai, trauka gera. Pats tas tokio svorio automobiliui.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Su laiku begant, visas autobilis sensta ir rudyja, tik vėliau Opel pradėjo lygtais cinkuot, kad taip nerūdytų. Variklis geras, bet leidžia tepalus per tarpines. Kaip ilgalaikio auto pirkti neapsimoka, nes nuvertėja ir labai rūdyja, o kišti pinigus ir tvarkyt nuolat neapsimoka, nebent radus gerai užlaikyta. Praėjo jau 8 metai, kai jos nebėra, bet komforto įspūdį paliko labai gerai. Atrodo plauki autostrada.

Patarimai perkančiajam

Pažiūrėt ar nėra rūdžių ar tepalas kur ne laša. O daugiau kaip ir visiems auto.

Rekomenduojami video