2019-04-28
Tegiamas atsiliepimas apie Opel Moka 1.8 l automatas 2013 m
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

puikus valdymas, patogus salonas, patvarus

maža bagažinė, šiek tiek trūksta galio

Variklio darbinis tūris, l: 1,8
Kuro tipas: Benzinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 10,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 7,0
Bendras automobilio aprašas

Iš pradžių, prieš perkant, stengiausi rasti tikrų automobilio savininkų atsiliepimų, o ne žurnalų rašytojų už mokestį. Rinkau informaciją po trupinėlį, galiausiai svarstyklės nusviro Opel naudai. Tiems, kurie galvoja apie tokio automobilio pirkimą, kad neiškiltų panašių problemų, nusprendžiau parašyti atsiliepimą. Tarp jo konkurentų, tokių kaip ASX, Qashqai, Juke - Mokka yra vienintelė, kuri, su man reikalinga komplektacija, nekainavo kosminių pinigų. Bet ne tik šio automobilio kaina pritraukė mane. Test draivas ir vėlesnė eksploatacija leido suprasti, kad šio krosoverio valdomumas yra labai geras, važiuojant bet kokiu greičiu ir bet kokiu keliu. Taip, įsigreitinimas gal ir nėra toks geras, kaip su turbininiu varikliui, bet pakankamas. Esu labai patenkintas ir sąnaudomis. Jei ant trasos laikau normalų, pagal eismo taisykles, greitį, sąnaudos neviršina 7 litrų. Mieste, priklausomai nuo eismo sąlygų, transporto kamščių, metų laiko ir vairavimo stiliaus - 10-14 litrų. Taip pat patiko automatinė pavarų dėžė, kuri pavaras perjungia tolygiai ir švelniai. Taip, man dar patinka, bendra mašinos išvaizda. Maniškis yra juodas, todėl, chromuotos detalės atrodo tiesiog nuostabiai. Iš išorės automobilis atrodo mažas, bet viduje jis yra gana patogus ne tik priekyje, bet ir gale (yra pakankamai vietos). Interjero apdaila taip pat yra puiki - minkštas plastikas, patogios sėdynės. Keletas šimtų kilometrų įveikiami per vieną kartą be jokio nuovargio. Vienintelis dalykas, kurį galėjo padaryti kur kas didesnį - bagažo skyrius, tačiau šiuo atveju automobilis nebūtų toks kompaktiškas ir patogus mieste. Garso sistema skamba labai gerai, taip pat yra įvairių šiuolaikinių dalykėlių, tokių kaip telefono sąsaja per Bluetooth. Šiek tiek trūksta garso izoliacijos. Prie aukštų variklio sūkių, jo garsas labai stipriai girdisi salone, taip pat labai girdisi padangų triukšmas, ypač dygliuotų. Pakaba yra vidutinio kietumo. Ne per minkšta, kad labai slidinėtų posūkiuose, ir ne per kieta, kad važiuojant per didesnes duobes dantis išbarškintų. Beje, standartinius ratus R18 vis gi geriau pakeisti į mažesnius, ypač žiemą. Beje, apie eksploataciją žiemą. Kažko tokio blogo negaliu pasakyti, vedasi gerai, net prie -20. Pečiukas veikia puikiai ir viskas šyla gerai. Bet kai pradedi valyti sniegą nuo automobilio, pasidaro įdomu - kodėl valytuvai pakišti po kapotu. Iš ten yra gana sudėtinga išvalyti sniegą. Priekyje matomumas yra normalus, tačiau per galinį langą matosi prastai. Automobilis turi daugybę elektroninių padėjėjų, kurie yra ypač naudingi žiemą. Pavyzdžiui, ne kartą naudojosi pagalba, kai judėjau į kalną ir nuokalnę. Taip pat verta paminėti automatinį šviesu perjungimą iš tolimų į artimas, kuris dažnai yra patogus, važiuojant tamsiu paros metu. Na, norėčiau pasakyti, kad iki šiol nuvažiavau ne tiek daug, bet patyriau daug teigiamų akimirkų su šiuo automobiliu. Jei kam nors įdomu, rekomenduoju pirkti.

Rekomenduojami video