2019-05-19
Opel insignia 2014m 1.6 benzinas, nepirkite su šiuo varikliu
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Erdvus, puikus salonas,

genda variklis

Variklio darbinis tūris, l: 1,6
Kuro tipas: Benzinas
Bendras automobilio aprašas

Pradžiai apie gerus dalykus. Mašina yra puikios komplektacijos, puiki garso sistema, gera garso izoliacija, viskas yra patogu ir apgalvota. Tai būtų puikus automobilis, jei ne vienas "BET" - variklis 1, 6 nedirba. Buvau vienintelis savininkas, nusipirkau iš salono, dariau techninį aptarnavimą pagal grafiką, netgi važinėjau kokybišku benzinu, o rezultatas - 55 000 km - trys variklio kapitaliniai remontai. Taigi pirmą kartą sugedo nuvažiavus 13 000 km, staigiai užvedus variklį, užsidegė Check engine. Paskambinau į saloną, jie iškarto liepė gesinti variklį ir važiuoti pas juos, reikėjo matuoti kompresiją. Taigi taip ir padarė, paaiškėjo, subyrėjo pirmo cilindro žiedai. Šito variklio pastovi bėda, paaiškino mechanikas, dyzelį reikėjo pirkti. Kodėl pardavėjas to nepasakė salone, kai jo klausinėjau perkant? Šis gedimas buvo pripažintas kaip garantija, visiškai pakeitė stūmoklių grupę, 4 dienas prastovėjo pas juos. Antrą kartą sugedo nuvažiavus 45 000 km, kažkas atsitiko su kuro įpurškimo sistema. Dar kartą tralas ir į saloną, dar kartą garantinis atvejis, 3 dienos remontas. Ir tada, nuvažiavus 52 000 km, vėl gedimas variklyje ir vėl pirmo cilindro subyrėjo žiedai, tai yra šio variklio liga. Vėlgi, remontas, dar kartą pripažino, kad tai yra garantinis atvejis, tačiau šį kartą remontas truko 6 savaites, nes Opel sandėlyje neturėjo detalių ir siuntė iš Vokietijos. Teko parduoti, gaila, automobilis yra tikrai super, tačiau per 3 metus kapitalinis remontas yra per daug. O kai dar paaiškėjo, kad su dyzeliniu varikliu nėra jokių problemų.

Rekomenduojami video