Laurynas 2013-04-09
Nissan Primera 1997 m. Dyzelis, sedanas
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Patogus, pigus, pigios detalės, ekonomiškas.

Nemanevringas. Baisi važiuoklė.

Bendras automobilio aprašas

Iš šio automobilio man patinka tik salonas, labai jaukus, veliūrinis, man pakankamai erdvus ir lyg visi jungikliai kaip man padaryti. Labai neefektyvus krovinių skyrius, į jį didesnių gabaritų krovinių nepavyks įkišti dėl per mažos skylės. Krovnių skyriu praplėčiant atlenkus sėdynes pradeda skaudėti galva, nes skylė jungianti automobilio saloną ir krovinių skyriu dar mažesnė nei skylė į krovinių skyriu. Išvada: krovinių skyrius tik pirkinių maišams, dviratį sunkoka bus įkišti, nebent jis vaikiškas, išeitis pirkti hacbeka, jei dažnai krovinius vežiosit. Variklis ekonomiškas, dėl turbinos neatrodo baisei silpnas, bet skaičiukai pase sako kai ka kitką. Šaltas variklis kelia labai didelį triukšmą, vibracija jaučiasi tik per pevarų svirtį, gan gera garso izoliacija. Dėl važiuklės geru atsiliepimų nėra. Aikštalėje jaučiuosi kaip pensinikas su lazdele lipantis laiptais, manevringumo - 0 balų, pasukamumas - 0 balų. Pati važiuoklė kietoka, nors dėl minkštų sėdynių nereikia skaičiuoti duobių. Labai sudėtingas važiuoklės remontas, bet pigios detalės. Kalbant apie elektronika rimtų gedimų nepasitaikė.

Patarimai perkančiajam

Vertinti automobilį ne pagal kilometražą, nes juos jau Vokietijoje atsuka prieš atvežant į Lietuvą, o pagal salone dažniausiai trinamas ir judinamas detales t.y. vairas, pavarų svirtis, vairuotojo duralės, sėdynės, posukio rankanėlė ir t.t. Ir dar svarbu nepirkti su abejonių keliančiu varikliu. Automobilį patikrinti trasoje įjungus 5 pavarą ir tai padaryti kelis kartus, nes čia jų didelė problema, jei yra galimybė patikrinti pavarų dėžės alyvos lygį, jis matuojamas per greičio daviklį, jį išėmus randame liniuote ir pažiūrime alyvos lygį. Alyvos lygio trūkumas tai artejanti 5 pavaros pabaiga.

Rekomenduojami video