tdg 2015-08-16
auto pagyvenusiai moteriskei su anukais po miesta vazineti
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

kebulo egonomija

bukas variklis ir valytuvai langu geriau jau sketis butu

Variklio darbinis tūris, l: 2,2
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Vienatūris
Bendras automobilio aprašas

Buka-taip,sunki-taip,vairas kaip autobuso.Bet, gabaritu ir turio santykis- labia geras.Sedesena patiko, nei zema nei auksta kaip visureigio.Didziausias pravalas-valytuvai.Isvis sunku suvokti kaip gamintojas isleido nuo konvejario tokia nesamone, jeigu lietus tai reikejo bent su skeciu komplektuoti siuos nissanus nes valytuvai nepadeda o trukdo vaziuoti.

Variklis

variklis - bukas, bet didesniu problem kolkas nesukele.Nervuoja mieste tas pajudejimas is vietos ties 1,2 pavara butina akseleratoriu spausti iki galo, kad po kokiu 4,5 sekundziu pradetu neriedeti o vaziuoti!!! su aukstesnem pavarom nieko gero, bet viskas veikia bent jau sklandziai.esmine problema reik laikyti apsukas vosne kaip sportiniam auto, ties kiekvienu sviesoforu uzgazuot gerai, kad turbine suveiktu.Tik su tokia masina geda draskytis pajudant isvietos, nu bentpriekije esanciam vairuotojui suteiki pasitenkinimo,nes tu gazuoji atkreipia demesi, priekije esantis stengiasi nepasisiukslinti ir kazkiek paspausti is vietos ir kas bebutu priekije tu gazuoji gazuoji o is vietos pajudejes vistiek lieki aplenktas kokiu poros auto.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

eksplotuojama 2m. nnuvertejimo ties tokiu metu auto jau didelio near.Pirkta is vokieciu su super istorija, kaip ir dauguma auto.Nuvaziuota 19000km, be einamuju islaidu nusprogo generatorius su pakeitimu is sroto 100eur. vairo stiprintuvo tepala pradejo leisti papildyti reikejo kas2savaites-remontas -20eur.Beje radijas veikia tik mieste antenos keitimas nieko neisprende tikriausiai problema giliau, bet vaziuot netrukdo.keista, bet tokiu metu o kondicionierius veikia be ysikisimo.Privalumas sedyniu konfiguracija ir galimybes, ypac gale.pagal gabaritus labia talpi. Seip kebulas super(ergonomija)- pakeitus varikli smagesniu, pakeitus valytuvu varikliukus-normaliais.pakeitus akseleratoriaus pedala nes ziauriai nepatogus, dar kazka patobulinus su veidrodeliais galima butu mieste su seimyna vazineti

Patarimai perkančiajam

taip, jeigu nori mazo, bet talpaus, ergonomisko patogaus del vidaus modifikaciju auto.NE jeigu vazzineji per lietu,jeigu nori plesti padangas,vairas nors ir su stiprintuvu, bet tikriausiai blogiau nei ziguliuko super sunkus vaziuojant 1 pavara

Rekomenduojami video