Petras 2011-05-22
Nissan 200SX rS13
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Valdymas, dinamika, isvaizda.

garso izoliacija, galiniai varomieji ratai ziema, silpna antikorozine danga.

Bendras automobilio aprašas

Automobilis labai dailiu ir aptakiu kebulo formu. Labai dinamiskas ir gerai valdomas. Tikras spotinio automobilio etalonas, del teisingos variklio padeties ir galiniu varomuju ratu. Tinkamas tiek driftui tiek ziedui tiek dragui, o asmeniskai naudojau kaip daily car. Gan nesunkiai ir nebrangiai keliama variklio galia. Prasta garso izoliacija ir labai mazai vietos ant galines sedynes (bet kam tai rupi? :) ), nepatogus isedimas ir islipimas is automobilio del zemos sedesenos todel naudoti kasdien nera labai patogus, bet kaip automobilis pramogai nepakeiciamas.

Variklis

Kadangi manieji SX'ai buvo europiniai tai juose buvo sumontuotas CA18DET variklis. Daugelio keikiamas kaip nepatikimas ir labai lepus, bet man matyt pasiseke nusipirkti neuzdroztus, pats tai pat priziurejau, pyliau tik sintetine alyva (gerai alyvai jie tikrai reiklus ypac vazinejant smagiai), keiciau kaip priklauso kas 5000km ir jokiu problemu su varikliais neturejau. Tiesa viena turbina teko restauruoti, del aseles klibejimo ir alyvos prasisunkimo, bet tai laikau einamuoju remontu nes automobilis jau buvo 17 metu, o trubina dirbdama turi atlaikyti didelius kruvius, todel nenuostabu, kad ji susidevejo. Turbinos restauracijos kainos nuo 600 iki 1400lt priklausomai koks gedimas.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Apart turbinos remonto daugiau didesniu gedimu neapturejau todel galiu teigti, kad SX'o islaikymas nera labai brangus. Stabdziu diskus ir kaladeles galima nusipirkti uz tikrai prieinama kaina, dirzu keitimas taip pat nekainuoja daug. Galbut pamineciau zvakes kaip brangesni pirkini, nes vienetas kainuoja apie 50lt. Su vaziuokle dideliu problemu neturejau, pakeiciau pora sailentbloku kurie man atsiejo 100 litu. Kaikurias kartais gendancias dalis galima gan nebrangiai nusipirkti lauzyne. Kaip pvz. starteris 50lt, el. lango pakelejo varikliukas 30lt ir t.t.

Patarimai perkančiajam

Labai gerai apziureti kebulo bukle, nes tai silpnoji sio automobilio vieta. Patikrinti turbinos bukle, nes jos remontas arba pakeitimas nauja gali kainuoti brangiai. Jei yra galimybe pasimatuoti variklio kompresija, pasiklausyti ar nera pasaliniu garsu, patikrinti vakuumo/slegio sistemos sandaruma. Darant bandomaji vaziavima pravaziuoti reikia agresyviai greitai perjungiant pavaras, nes daznai del nelengvo siu atomobiliu gyvenimo buna sudile 1, 2 ir trecios pavaru sinchronizatoriai. Stebeti kaip uzsipucia turbina. Standartine T25 uzsipucia ties 3000rpm. Sekmes perkant ir malonaus naudojimo nusipirkus ;)

Rekomenduojami video