Lina 2011-01-11
Nesukelia problemų
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Ekonomiška,pigus išlaikymas,mažos kuro sąnaudos,erdvi, patikima

Nepatinka prancūziškos greičių dėžės bėgių perjungimo įpatumai,ypač galinio, prasta apmušalų kokybė, vairuotojo sėdynė galėtų aukščiau išsikelti

Bendras automobilio aprašas

1999m.1,3 GLX,rida 176 000km. prancūziška greičių dėžė, labai tepios apmušalų medžiagos,atidarius per lietų dureles visur lieka dėmės, japoniška kokybe nelabai kvepia lyginant su prieš tai turėtu 91m.Lanceriu,kadangi surinkta Belgijoje.Nepaisant to,labai džiaugiuosi šita mašina, labai mažai reikalauja ir dėmesio ir išlaidų :)Ir dizainas man labai patinka.Daug erdvės,didelė bagažinė,stumdomos galinės sėdynės ją dar padidina.Elektronika be problemų, tik reikia žinoti ir neišsigąsti kai po akumuliatoriaus atjungimo, kokį porą kartų sustojus užgęsta,bet po to viskas susitvarko.

Variklis

1,3, 61kW, pajudant iš vietos jaučiasi sunkumas, tačiau važinėjant mažam miestely tikrai užtenka galios, o štai nuvažiavus į vilnių kaip ir sunkokai, ypač lipant į kalną:) Nedidelės kuro sąnaudos, 6-7l.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Turiu šitą "žvaigdutę" beveik 4m, pirmąją TA perėjau nieko neinvestavus, sulaukus drėgnojo metų sezono lietingą rytą mašina nebeužsivedė,tačiau po poros dienų staigiai atšalus problema dingo, tai sutaupiau pinigų kompiuterinei diagnostikai, nes problema buvo aiški,kaip ir prieš tai turėto Lancer- suskilęs pakirstymo dangtelis,o nuėmus dangtelį dar ir radau sudegusį "bigūnoką", tai jis tada kainavo 110lt, dangtelis paskirstymo apie 60lt, tuo pačiu tvarkymu ir žvakes pasikeičiau, gal po 12lt.už vnt.Dar po metų teko stabdžių kaladėles keisti,kaina 90lt.,kečiausi namie.Atejus laikui antrajai TA, teko pasikeisti priekines stabdžių žarneles, apie 50lt už vnt. ir restauruot šarnyrą-40lt. Neilgai trukus reikėjo ir antrą šarnyrą tvarkyti, bei pasikeisti lužusią priekinę spyruolkę, tai 60lt mokėjau už darbą+10lt už dėvėtą bet visai nesurūdijusią spyruoklę, kuri tinko nuo Carismos.Dar buvo susipykę 1ir atbulinis bėgiai, čia jau prancūzų nuopelnas, bet kažką servise ten paveržė pareguliavo ir 20lt mokėt reikėjo.Tai tiek bėdų per 4 metus, be abejo reguliarus tepao keitimas ir filtiukai:tepalo ir oro apie 20,žiedadulkių apie 30lt. Neužilgo laukia TA, bet pernelyg nesijaudinu, nes nieko blogo nepastebejau, net išmetimo sistema tebeatrodo padoriai.

Patarimai perkančiajam

Gal geriau žiūrėti su 1,6 variliuku,arba dyzeliuką, kiek žinau vengti GDI, toks ekonomiškas, ir kas Lietuvoj aktualu-nepriima dujų įrangos, ir šaip žmonės šneka,kad nekokie.O daugiau jokių būdingų silpnų vietų nežinau, tik aišku,kad kaip ir bet kurią mašiną perkant atsiževlgti į bendrą būklę,ir neturėsite problemų nei dėl korozijos, nei didelių eksploatacinių išlaidų ir kuro kainos ne taip smarkiai kanda,kai jo daug nereikia:)

Rekomenduojami video