Dovydas 2011-09-23
Mitsubishi Carisma 1998 GDI
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Taupus ir galingas variklis, manevringas, stabilus kelyje

Kieta pakaba, nepatogios aukštam žmogui sėdynės, nedaug vietos gale

Variklio darbinis tūris, l: 1,0
Kuro tipas: Benzinas
Bendras automobilio aprašas

Su Carisma važiavau 4 metus, pravažiuota apie 80 000km. Buvo su pilnu gamykliniu "stailingo" paketu - spoileris, slenksčiai, "sijonai" priekyje ir gale. Daugeliui atrodė gražiai, jei nebūtų buvę tos apdailos, nebūčiau ir pats pirkęs. Didelių gedimų kiek prisimenu nebuvo, išskyrus vienąkart kai užgeso kelyje, dėl kuro siurblio. Tačiau pakabą tekdavo beveik kas metus remontuoti, apie 200 litų kasmet (tekdavo važiuot ir žvyrkeliais). Šiaip automobilis pasirodė gan neblogas ir patikimas. Pabodo tik kieta pakaba, tačiau prie to prisidėjo ir žemo profilio padangos (205/50R15), galėjo skaičiuot visus kelio nelygumus. Jei vairuotojas aukštas, sėdynės nepatogios, o gale už vairuotojo vietos beveik nėra (pats esu 2,0m). Keista pasirodė, kad japonai priekyje sugalvojo įdėti garsiakalbius nukreiptus žemyn į kojų kilimėlius ir iš jų garso beveik negirdėti. Garso izoliacija, kaip tokiam automobiliui gan gera. Paskutiniaisiais metais atsirado rūdžių. Taip pat pradėjo klaksėti kondicionieriaus sklendės, kiek pavyko išsiaiškint, tai Mitsubishi bėda.

Variklis

Variklis 1,8l GDI, 92 kW. Variklis labai patiko, problemų nekėlė. Traukos važiuojant vienam ar dviese daug, tačiau pasikrovus jau nebesijaučia. Sąnaudos užmiestyje apie 6-6,5l/100km, autostradoje važiuojant 140 km/h 7,5-8l/100km, mieste taip pat 7,5-8l/100km. Aišku labai priklauso nuo važiavimo stiliaus, bet kaip pensininkas nesivažinėjau. Manau sąnaudos labai geros. Jei "drąskantis" po miestą gali pakilti iki 9-9,5l. Nustebino, kad borto kompiuteris labai tiksliai rodo kuro sąnaudas, keletą kartų žiūrėjau pagal supiltą kuro kiekį ir skirtumas buvo tik apie 0,1l/100km.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Eksploatacija nėra labai brangi, nėra ir pigi. Kaip minėjau, pakaba per metus apie 200 Lt pareikalaudavo, dabar jau nebepamenu kokios konkrečiai detalės. Buvo sugedęs kuro siurblys - autolaužyne - 30 Lt. Daugiau viskas kaip ir visoms mašinoms - tepalai, filtrai. Nuvertėjimas nemažas, bet tai ne Mercedes, tad ir nėra reikalo tikėtis, kad gerai išlaikys kainą. 2007 pavasarį pirkta už 11500 Lt, sudėta aparatūra už maždaug 2000 Lt ir 2011 vasarą parduota už 6200 Lt. Kaina buvo viena didžiausių perkant, nes su "stailingo" paketu tuo metu Carism'ų nebuvo parduodama, perkant taip pat laukiau kol atsiras žmogus, kuriam patiks "stailingas" ir sumokės brangiau (parduodant žiūrint į skelbimus buvo galima nupirkti tvarkingą Carism'ą iki 5000 Lt).

Patarimai perkančiajam

Jei GDI - atidžiai apžiūrėti variklį ir įvertinti jo būklę, nes GDI remontas kiek domėjausi brangus. Pačiam bėdų su varikliu nebuvo. Daugiau standartinė apžiūra kaip ir visiems automobiliams.

Rekomenduojami video