888 2018-01-01
W140 3.0 TD 97m.
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Komfortas , pagarba kelyje , didelis ir saugus tankas

Nuo amziaus kyla rudys , genda smulkmenos

Variklio darbinis tūris, l: 3,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 11,5
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 8,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 10,0
Bendras automobilio aprašas

Sveiki , pasidalinsiu patirtimi ir ispudziais apie legendini w140. Turiu 3.0 TD 130kw 97m , turiu apie metus . Mokejau 2800e , pirmas savininkas imones direktorius , antras uzsiema su kailiais , masinos stovis buvo blogas tik variklis gyvas (verslininkai vadinasi , pinigu neturi susitvarkyt auto). Vidui vibracija buvo nuo dezes atrodo plaktuku kale , surudije priekiniai sparnai , galinis bagazines dangtis , variklis pulsavo , pasiskambinau savo motoristui tai gavau informacijos cia viskas mechaniskai veikia nera ko baimintis , bus pagalve dezes del vibracijos , pulsavimas galvojom laisvos eigos daviklis .Visgi apsizegnojau ir paimiau. Toki siulyciau pirkti jeigu ismanai kazkiek pats remontus , nes sita modeli pirksi ir uz 6000e bus vistiek smulkmenu. Turejau dar 4 124 mersus tai visuose teko krapstytis su saviskiu buvau du kartus Vokietijoje , du kartus Olandijoje , pasikeiti viska ka reikia ir nepergyveni , kad paves . Net susirges mersas tave nuves iki serviso ;) Variklis nera rajus 100km - 10e , i Olandija vaziavom 4se 1700km tai gavosi 160e +20e keliu mokesciai, su A4 b6 1.9 96kw gaudavosi apie 140e+20. Ant P girdisi , kad traktoriukas , gaza uzspaudus dirba kaip benzinas , 6cilindrai duoda grazu garsa. Viduje garso izoliacija gera , variklis tylus , patogios sedynes , daug vietos , tolimuose kelionese nepavargsti. Nusipirkus nesinori parduoti , nors ir smulkmenos visokios lenda.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Keiciau ne viska is karto ,pravazeves jau 25000tukst km. 1. Nesviete skydelio apsvietimas , teko istraukti ji visa ir pakeist pora lempuciu 2. Nepute peciukas , pirkau rezistoriu 37e , peciukas variklio skyriuje , keli varztai ir du laideliai -veikia. 3. Duru apdailos (apsivai) visi sudeti kreivarankiu , persidejau is naujo tvarkyngai 4. Pakeiciau variklio pagalves 1- 25e, dezes pagalve 18e 5. Nuo senumo sutrukinejo kuro slanguciu gumines tarpines 14e ( leido dyzeli , gaude ora ) Dzuku 67 Vilnius viska turi , nes kitur net nezino kad tokios yra tarpines pas mersa :D 6. Ipurskimo siurbli teko persirinkt reikalinga speceli galvute stuciariam , Nm raktas (arba gali be jo 30% stimprumu svarbu neperverzt) ,keiciau spyruokles , varines tarpines , gumytes apie 50e gavosi paciam (keicia uz 100e) baige pulsuot varklis 7. Egr voztuvas nevaiksciojo , traukos nebuvo pakeiciau 30e , neeina uzglusinti ji - reguliuoja trauka. 8. Uzkepe suporto stumuokliai buvo , pavyko pramankstint nereikejo keist , pakeiciau kaladeles visas 4 apie 50e 9. Luzusi spyruokle prieki buvo keist abi reikejo 50e viena , nuomavausi specelius nuemejus nes paprastais niekaip. 10. Generatoriaus angliukus , blogai krove 13.4 , buvo nusedes akumuliatorius , db problemu nera 14.7 . 11. Teko keist termomova , vandens pompa su skyvu, termo movos propeleri su pakeitimu gavosi 140e ( srote radau lb geros bukles daliu ) 12. Buvo laisvumas vairo , keiciau vairo kolonele 60e is sroto ir darbas 60e Visus filtrus , tepalus , skyscius ir t.t. Kainavo ne daug eurais apie 600e, bet daug laiko krapstytis garaze - visgi buvo verta.

Patarimai perkančiajam

Turi gaudytis masinose , nes amzius daro savo - genda smulkmenos kaip spidometro apsvietimas ir t.t. kur elektrikai lups pinigus. Automobilis patvarus , bet smulkmenos genda.

Rekomenduojami video