Tadas 2015-02-12
Miesto automobilis
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Talpus, manevringas, puikūs gabaritai miestui.

Degalų sąnaudos, kieta pakaba, nepatogios sėdynės.

Variklio darbinis tūris, l: 1,6
Kuro tipas: Benzinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Vienatūris
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 10,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 7,0
Bendras automobilio aprašas

Šita klasė pakankamai gerai pažįstama, nes teko vairuoti Toyota Yaris, Opel Corsa, Renault Clio, Fiat 500, Volkswagen Polo, taigi nesunku daryti išvadas. Net jei ir mano turimas Mercedes bent keliais metais senesnis už prieš tai vairuotus kompaktus. Iš pirmo požiūrio, automobilis nesusipratimas, o ne Mercedes, na bet to ir reikėtų tikėtis iš kompaktinės klasės. Pas mane skydelis šiuo metu rodo apie 260000km ir panašu, kd tai daug maž tiesa. Nu gal atsukta kokie 50000km. Didesnių problemų jokių. Nors ir medžiagos atrodo pigios, bet surinkta tikrai gerai. Salone niekas netraška, niekas nebarška, nei vasarą, nei žiemą. Labai puikiai tinka miestui, dėl manevringumo, gabaritų ir sėdėjimo aukštai. Vienintelis trūkumas kuro sąnaudos mieste apie 10l. Na bet tokio amžiaus automobiliui pakankamai normalu. Užmiestyje važiuojant linguoja prie didesnio vėjo, dėl ko darosi nejauku. Be to sėdynės (Avantgarde pusiau oda) labai nepatogios ir įveikus 100km norisi sustoti pramankštinti kojas. Ypač nepatogu sėdėti gale. Pakaba pakankamai kieta, bet automobilis vistiek siūbuoja. Kietumo prideda ir standartiniai ratai R15 195/50. Bet vairuojasi pakankamai smagiai. Pakankamai talpus, galinės sėdynės nesunkiai išsiima visai.

Variklis

Variklis 1,6 benzininis 75kW. Traukia pakankmai smagiai, dėl automobilio svorio. Kaip tokiam automobiliui galios per akis. Greičių dėžė mechaninė, bet su automatine sankaba, kuri lėtoka, bet čia moteriškas automobilis, o ne sportinis.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Remontas pakankamai pigus. Detalių kainos, net ir gerų gamintojų tikrai gerokai žemiau įsivaizduojamo Mercedes detalių lygio. Iš principo tas pats kas ir kitų automobilių. Tiesa remontuoti teko tik einamąsias dalis - važiuoklė, stabdžiai. Jie gana elementarūs, todėl ir remontas kainuoja pigiai. Na aišku teko girdėti verkiančių meistrų, kurie net nenori pažiūrėti į automobilį, nes moka remontuoti tik VW Golf 3. O kas užsiima remontu rimtai tai tik patvirtina, kad čia išpūstas burbulas. Vienintelis rimtesnis gedimas su kuriuo teko susidurti tai pradėjo nebetraukti automobilį ir diagnozė buvo įprasta - oro srauto matuoklė, kuri keičiasi brangiai. Bet vėlgi kas dirba galva, išsprenžia tą problemą už 20lt. Problema paprasta - oro filtrai keičiami rečiau nei tai turėtų būti arba naudojami nekokybiški, dėl ko oro srauto matuoklė apsinša ir nebefunkcionuoja. Taigi patarimas, nusipirkus tokį automobilį profilaktiškai prasiplauti matuoklę, kol nevėlu. Iš principo, jei prižiūrėsi tinkamai, tai problemų ir nebus, kaip ir su betkuriuo kitu automobiliu.

Patarimai perkančiajam

Kiek bandžiau klasės alternatyvų, šis bene geriausias. Net būdamas senesnis. Kalbant apie benzininius kompaktus, turbūt duočiau pirmą vietą.

Rekomenduojami video