2019-08-08
Mercedes Benz A200, 2008 m. dyzelis- puikus didmiesčio automobiliukas
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

taupus, patikimas, prie šviesoforo visada startuoja pirmas, aukšta sedėsena, greitas šildymas/kondicionavimas

brangus remontas, žema pakaba, prastokas apšvietimas

Variklio darbinis tūris, l: 1,9
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 8,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 7,0
Bendras automobilio aprašas

Tai ekonomiškas automobilis, kuro sąnaudos sudaro apie 40 EUR per mėnesį, kai 30 dienų viešojo transporto bilietas Vilniuje kainuoja 29 EUR. Šiuo atžvilgiu niekas tau nešnopuoja į ausį ir negrumdo, šiltai sėdi ir riedi- namai- darbas- prekybos centrai- namai. Automobilio išorinis dizainas labai gražus, vidus gana paprastas, kaip pavyzdžiui golfo. Tačiau 2008 m. modelis jau turi šildomas sėdynes, laisvų rankų pokalbio galimybę ir kondicionavimo sistemą. Minusai: kieta pakaba, pakankamai žemas, todėl pradedančiajam nerekomenduotinas, nes daug tikimybės, kad bamperis bus nuplėštas. Brangus remontas, kadangi mašinos „snukutis“ suspaustas, tai reikia daug išardyti, norint prieiti prie tam tikrų dalių. Automobiliukas dviejų durų, todėl parkuojantis reikia pasilikti vietos durų atidarymui. Keistas šviesų apšvietimo kampas, išvažiavus naktį už miesto prastokas matomumas, tas pats su galiniu žibintu parkuojantis galu- rudenį lyjant ir tamsoje, labai prastai matos, geriau parkuoti priekiu. Pliusai: beveik negenda, automobilį turiu nuo 2012 m., per septynerius metus remontuotas buvo lygiai du kartus (vieno remonto kaina atsiėjo 300 EUR, kito- 200 EUR). Kas metai pakeičiu tepalus ir tiek žinių. Labai smagiai traukia 1,9 variklis, mieste prie šviesoforo visada startuoja pirmas. Šaltuoju metų laiku labai greitai prikaista salonas, greitai atitirpsta langai (kas aktualu žiemos rytais, kai norisi 10 min. numigti ilgiau), tuo tarpu vasarą kondicionierius nedidelį saloną greitai atvėsina. Smagu aukštai sėdėti. Bendrai vertinant- rekomenduoju Lietuvos didžiųjų miestų vairuotojams kaip komfortišką, taupią ir patikimą alternatyvą viešajam transportui

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Beveik negenda, automobilį turiu nuo 2012 m., 120 000 km. rida, per septynerius metus remontuotas buvo lygiai du kartus (vieno remonto kaina atsiėjo 300 EUR, kito- 200 EUR. Kuro sąnaudos sudaro apie 40 EUR per mėnesį, kai 30 dienų viešojo transporto bilietas Vilniuje kainuoja 29 EUR.

Patarimai perkančiajam

Įvertinti savo vairavimo galimybes dėl bortelių :-)

Rekomenduojami video