2019-08-28
Mazda 5 2010 2.0 Dyzelis, Automatas, puikus automobilis su mažais išlaikymo kaštais
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Patikimumas, išlaikymo kaštai

Multimedia

Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 7,5
Bendras automobilio aprašas

Pirmiausia pasakysiu, kad šis automobilis MAZDA yra penktas mano gyvenime. Be to, paskutiniai trys automobiliai buvo taip pat šio prekės ženklo. Tai yra 626 ir 6 modeliai. Todėl turiu ką palyginti, nes turėjau ir kitų markių automobilius. Kaip pasirinkau Mazda 5? Be abejo, pagrindinis koziris buvo salonas su trimis eilėmis sėdynių. Trečiasis vaikas šeimoje pareikalavo atskiros vietos sau, o tada turėjau peržiūrėti visus, septynias vietas turinčius, automobilius. Ford yra šiek tiek erdvesnis salonas, bet nėra atsarginio rato, o salone vežioti atsarginį ratą yra prabanga. Be atsarginio rato važinėti - pavojinga! Finansai taip pat vaidino svarbų vaidmenį. Kaina buvo pagrįsta. Mazda 5 suprojektuota ant trečiukės važiuoklės o variklis yra šešiukės. Variklis su grandine, patikimas, nepretenzingas, išgydyta senų modelių liga, kai po šimto tūkstančių pradeda leisti viršutinės tarpinės. Tai patyriau su ankstesniais dviem modeliais. Automatinė greičių dėžė. Tai yra pliusas ir minusas tuo pačiu metu. Plius patogumas, minusas yra tai, kad degalų sąnaudos važinėjant po miestą padidėjo 2/100 l / km. Jei anksčiau šešiukei – su mechanine dėže, bako 60 litrų būdavo pakankamai nuvažiuoti 910 km atstumą, važiuojant užmiestyje, dabar nuvažiuoju tik 800 km su baku. Žinoma, būtina atsižvelgti į tai, kad su mechanine dėže, dalis kelio gali būti įveikiamas, laisvu bėgiu, taigi taupomi degalai ir pavarų dėžės susidėvėjimas. Puikus kėbulo aptakumas. Gamykliniai tonuoti stiklai apsaugo nuo karščio ir nuo smalsių akių. Pakaba penkiukės yra gana patikima, cilinblokai, pravažiavus 170 000 km, vis dar geri, jei ne gaudysite duobių, važiuojant dideliu greičiu, tada su šarnyrais nebus jokių problemų. Nuvažiavus tokį atstumą, žvakės, dar gamyklinės vis dar veikia normaliai, atleiskite elektrikai... jos puikiai dirba, nėra padidėjusių kuro sąnaudų. Diržai dirba be problemų, bet aš juos pakeičiau dar prieš 170 000. Bet kuriuo atveju. Vasarines padangos pakeičiau prieš 120 000 km !!

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Pravažiavus 50 000 pradėjo leisti termostatas ... Deja, manau, kad tai yra išimtis. To nebuvo nei su viena mano buvusia Mazda. Na, tai nėra brangus remontas. Pakeista ir jokių problemų. Priekiniai stabdžių diskai pakeisti 130 000 kilometrų, galinius keičiau nuvažiavus 165 000 km. Tai yra kokybė! Salonas patogus, bet ne pats didžiausias. Magnetofonas kai perkaista kartais persikrauna, tai būna, kai važinėju visą dieną ir klausausi vos ne visą laiką. Automatinės durys - taip pat patogu. Pakeisti priekiniai amortizatoriai, akumuliatorius. Taip, viskas atrodo... Atsarginių dalių kainos nėra didelės, konstrukcija yra standartinė, dauguma dalių nuo trečiukės, šešiukės ir netgi Ford tinka. Todėl ne brangios. Ant dugno beveik nėra rūdžių, puikiai gamykliškai padengtas dugnas. Mano kitas automobilis tikriausiai bus Mazda. Atsiliepimas nėra nupirktas. Paprasčiau, aš myliu šį prekės ženklą :)

Rekomenduojami video