Manu 2016-02-12
Mazda 323F hečbekas, 2.0 TDI
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Sąnaudos, išvaizda, talpa kaip tokios mašinos

rūdys, garso izoliacija, pats modelis apskritai

Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Hečbekas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 7,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 4,0
Bendras automobilio aprašas

Pirkau šitą mašiną prieš 7 mėnesius, prieš tai ilgai nebuvo poreikio turėt nuosavą auto. Kai tas poreikis atsirado, ieškojau varianto už apie 1000 eurų. Lubos buvo 1500. Nupirkau šitą Mazdą perdaug negalvodamas, pravažiavau, pasirodė neblogai ir tiek, lyginant su tuo, ką mačiau už 900 eur kainą. Pliusai: tai mažas auto, kuris yra pakankamai didelis. Nemažai vietos kojom gale, gana manevringas mieste, patiko dizainas kaip tokių metų auto. Visgi, dyzelinis mazdos variklis ūžia kaip traktorius, garso izoliacija verta nulio ir pastoviai kalatojasi pavarų svirtis... Iš pradžių maniau, kad pagalvės problema, bet pasirodo šitie auto tokie jau išriedėjo iš gamyklos. Kai pirkau, prabėgus buvo 310k, o pardaviau su beveik 330k. Pirkdamas į ridą net nežiūrėjau, nes tokiem metam nieko čia ir neprižiūrėsi. Šiaip labai rūdija.. nusipirkau jau papuvusią, bet ekslotacijos eigoj rūdys tiesiog akyse augo. Buvo bėdų, kurių tip ir nepavyko išspręst, su priekiniu dešiniu ratu... tik nupirkęs pastebėjau, kad leidžia padanga, problemos išlyginus ratlankį ir pakeitus padangą kažkodėl neišnyko. kas dėl važiuoklės, tai skaičiau, kad kiti žmonės skundžias kad labai kieta ir renka duobes. Aš sakyčiau, kad nėra taip blogai. dabar nupirkęs esu Toyota PriusII 2009 metų, tai nepasakyčiau, kad kažkas geriau tuo klausimu. Visgi, prieš maždaug mėnesį mašina rimtai ėmė byrėt. Pradėjo cypt generatoriaus dirželis, ėmė sunkiai kurtis šilta (nors šalta ir prie -18 kūrėsi iš pusės pasukimo), perdegė gabaritas ir suėjo valytuvų varikliukas. Tad nusprendžiau parduot. Ką dar reikia passtebėt, tai tikrai mažas kuro sąnaudas trąsoj. Važiuojant 110-130 ima apie 4 litrus mano skaičiavimais, tiesa mieste, jei paspaudus tai aiškiai sąnaudos didesnės.

Variklis

2,0 l, 74 kw variklis veikia neblogai ir tai girdisi :D šiaip trauka yra, nes važinėjau daugiausiai Kaune, tai į kalnus pakilt bėdos jokios ir 3 gaike. Tepalo nevalgė tai tiek ir apie tą variklį.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Kaip ir minėjau, kuro sąnaudos, ypač užmiesty, yra labai geros. Mieste irgi ne kažkas. Per kiek daugiau nei pusę metų pakeičiau filtrus, aušinimo skystį ir alyvą prieš žiemą. kartą taisiau valytuvus (kaina 15 eur), keičiau padangas į žiemines dėvėtas. pardaviau su dar kartą sugedusiais valytuvais, cypiančiu dirželiu, siurblio ir turbinos problemom (šito visko nebuvo perkant) ir paėmiau 430 eur. taigi, spręskit patys.

Patarimai perkančiajam

patarčiau visgi žiūrėt kažką kita arba pirkt šį modelį su gerai apie mašinas išmanančio draugo pagalba. galbūt ir ridą pažiūrėt, kad mažesnė būtų. ir nors mano bendram vertinime sakau, kad draugui nerekomenduočiau, visgi, jei reikia mašinos kokiam jaunam vairuotojui ant išmokimo, ar šiaip esat nusiteikę daug prabėgt per trumpą laiką ir nuvertėjimas nėra taip svarbu, visgi sakyčiau, kad variantas nėra pats blogiausias.

Rekomenduojami video