- Mano vertinimas
- Patikimumas
- Varikliai
- Interjero kokybė
- Komfortas
- Valdymas
Ekonomiška
RŪDYS, garso izoliacija, nelogiškai brangi eksploatacija, nuolatiniai gedimai, žodžiu - visa mašina yra minusas.
Mazda 2000 m. 2.0 d. 66 kw. Prasta mašina. Kieta, prastai "renkanti" duobes ir SIAUBINGAI rūdijanti. Perkant neturėjo nė menkiausios rūdelės, o po 2 žiemų išpuvo kiaurai (slenksčiuose 30 cm ilgio skylė, arkų nebeliko) nors buvo nupurkštos vašku.
Variklis labai grubus. Vibracijos baisios visame apsukų diapazone, ypač "ant laisvų". Pagalvės buvo pakeistos, tad esmė ne tame. Garso izoliacija nuo variklio į saloną - nulinė. Su pačiu varikliu per 5 metus eksploatavimo problemų nebuvo. Didžiulis pliusas - ramiai važiuojant super ekonomiškas. Pensininko režimu mieste 5,5 litro (Vilnius).
O dabar blogoji dalis. Automobilis gedo visur ir visada. Per 5-erius ekslpoatavimo metus remontuota: 3 kartus sudegė generatorius, trūko radiatorius, sugedo visi 4 abs davikliai (pakeistus problema pilnai neišsisprendė), sulūžo spidometro daviklis, kelis kartus perrinkta pakaba, išbėgo amortizatoriai, lūžo spyruoklė, trūko kondicionavimo sistema, trūko stabdžių sistemos magistralė ir t.t. Remonto kainos - ne pigiau nei BMW ar Volvo, sakyčiau brangiau. Žinau ką kalbu, nes turėjau tiek bmw tiek volvo.
Nepirkti.