Donatas 2014-07-20
Mazda 323F 2.0 d. 66kw
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Ekonomiška

RŪDYS, garso izoliacija, nelogiškai brangi eksploatacija, nuolatiniai gedimai, žodžiu - visa mašina yra minusas.

Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Hečbekas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 5,5
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 4,5
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 5,0
Bendras automobilio aprašas

Mazda 2000 m. 2.0 d. 66 kw. Prasta mašina. Kieta, prastai "renkanti" duobes ir SIAUBINGAI rūdijanti. Perkant neturėjo nė menkiausios rūdelės, o po 2 žiemų išpuvo kiaurai (slenksčiuose 30 cm ilgio skylė, arkų nebeliko) nors buvo nupurkštos vašku.

Variklis

Variklis labai grubus. Vibracijos baisios visame apsukų diapazone, ypač "ant laisvų". Pagalvės buvo pakeistos, tad esmė ne tame. Garso izoliacija nuo variklio į saloną - nulinė. Su pačiu varikliu per 5 metus eksploatavimo problemų nebuvo. Didžiulis pliusas - ramiai važiuojant super ekonomiškas. Pensininko režimu mieste 5,5 litro (Vilnius).

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

O dabar blogoji dalis. Automobilis gedo visur ir visada. Per 5-erius ekslpoatavimo metus remontuota: 3 kartus sudegė generatorius, trūko radiatorius, sugedo visi 4 abs davikliai (pakeistus problema pilnai neišsisprendė), sulūžo spidometro daviklis, kelis kartus perrinkta pakaba, išbėgo amortizatoriai, lūžo spyruoklė, trūko kondicionavimo sistema, trūko stabdžių sistemos magistralė ir t.t. Remonto kainos - ne pigiau nei BMW ar Volvo, sakyčiau brangiau. Žinau ką kalbu, nes turėjau tiek bmw tiek volvo.

Patarimai perkančiajam

Nepirkti.

Rekomenduojami video