2019-02-20
RX400h 2008m
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Komfortiskas, ekonomiskas, patikimas, mazai nuvertejantis

Stovejimas ant kelio

Variklio darbinis tūris, l: 3,3
Kuro tipas: Benzinas / Elektra
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 11,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 8,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 10,0
Bendras automobilio aprašas

2006m rinkausi miesto SUV iki 10m senumo. Is pradziu apie benzina net negalvojau, taigi Lexus nebuvo akiratyje. Paskirtas biudzetas iki 10k EU. Svarsciau Mercedes ML320cdi - deja, naujesni V6 cdi varikliai yra nepatikimi, taip pat "razdatkes" prie greiciu deziu nei kiek nepagerejo nuo 5kiabegiu automatu laiku. Tuo metu vogdavo dalis, veidrodeliai, nevigacijos, lempos, groteles. Volvo XC90 - prasti ir silpni dyzeliniai varikliai, kuo naujesnis tuo nepatikimesnis ir triuksmingesnis. Silpnos Aisin automatines dezes ir veikimas tiesiog pasibaisetinas. Silpna 4wd sistema, beveik pas visus neveikia galas del haldex problemu. Vagiamos lempos. VW Tuareg - prasti TDI varikliai, 2.5 ir 5.0 Gal kazkiek geriau su 3.0tdi. Tradiciskai silpni tiptronic automatai. Vagiamos dalys. BMW X5 - net nesvarsciau. Varikliai ir dezes geri, bet pats SUV labai kietas ir nekomfortiskas. Labai vagiamos tiek dalys tiek patys automobiliai. Kad graziai ziuretusi, reikalingi nesamoningo dydzio ratai ir betikslio plocio padangos. Toyota Land Cruiser - ne SUV, bet labai patikimas automobilis, sustabde tik kaina. Automatai + oda + tv tuo metu kainavo ne maziau 13k. Ir metai 2003. Be to gauni bekelei skirta visureigi, o ne SUV. Mieste ne taip smagu, kaip ir ilgesnese uzmiescio kelionese. Nera tiek komforto irangos. RX emiau susitaikes, kad teks pilti degalus, bet mainais uz tai tikejausi gauti patikima automobili, su kuriuo nereikes vazineti i servisus del daugumai to meto dyzeliu budingu bedu. DPF, sklendes, apsitepalave tarpines, kiauri intercooleriai, prapilantys purkstukai, perdegancios pakaitinimo zvakes ir pan. Ir tas atsipirko su kaupu - remonto islaidos minimalios, o degalu vasara nespaudziant 8,8l vidurkis 50/50 miestas/uzmiestis. Bendrai skaiciuojant visus sezonus ir kelius 10l/100km. Prisiskaiciau del inverterio bedu, bet galima patikrinti pries perkant ar jis buvo keistas pagala garantini. Taip isvengiau galvos skausmo. Ir siaip hibrido sistema kone identiska taxistu mylimuose prius. Vaziavimas komfortiskas, o renkantis Lexus, antraip nei vokiecius, visa komplektacija gauni iskart. Su TV, sildomom sedynem, atmintim, stoglangiais, el. bagazine, adaptyviom lempom ir t.t. Sedyniu oda gana greit devisi, panasiai kaip Volvo. Labiausiai erzina 2 dalykai. Kadangi stabdant yra generuojama energija i akumuliatorius, tai paspaudus pedala stabdo ne kaladem, o generatoriais. Tik prireikus daugiau stabdymo jegos, yra jauciama stabdziu duobe, jauciamas perejimas nuo generatoriu stabdymo perejimo ant kaladziu. Ir tas erzina, kadangi sekundes daliai jautiesi, jog su stabdziais kazkas ne taip. Taip pat erzina el. vairo kolonele. Kadangi variklis ne visada buna uzvestas, tai nera hidraulinio vairo stiprintuvo kaip ir paprastos koloneles. Viskas ant elekros. Del to nera kelio pojucio, atrodo jog sukant vaira yra jauciamas kazkoks delsimas sukti ratus. Kaip ir ratai ivaziave i duode ar pan, neduoda tiesioginio pojucio i vaira.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Per 2.5 metu keiciau visas stabdziu kalades ir diskus. Lambda zonda. Zvakes. Originalias Xenon lemputes. Dirzai/tepalai/visa kita aplink kaip normalios islaidos kaskart nusipirkus automobili. Jokiu kitu specifiniu gedimu nebuvo. Nuvertejimas vienas maziausiu tarp savo klases SUV. Per 2.5m iki 2k eu.

Patarimai perkančiajam

Skaityti atsiliepimus. Pasitikrint ar keistas inverteris. Jau turbut senuosius modelius ziureti del rudziu.

Rekomenduojami video