Reksas 2016-06-01
Rekso dienoraštis
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Patikimas

Sėdynės, kuro bakas, navigacija

Variklio darbinis tūris, l: 3,5
Kuro tipas: Benzinas / Elektra
Pavarų dėžė:
Kėbulo tipas: Visureigis
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 10,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 9,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 9,5
Bendras automobilio aprašas

Laba visiems, Kaip matau tik aš vienas pildau šio modelio atsiliepimus. Taigi trečias atsiliepimas. Praėjo 1,5 metų nuo paskutinio mano įrašo ir 3 metai kaip vairuoju savo Reksą. Per pastaruosius pusantrų metų gedimai tokie. Teko keisti vairo kolonėle, nes važiuojant per duobes atsirado barškesys. Žinoma galima buvo važinėt ir toliau. Saugumas nenukentėjo. Tačiau bildesys didėjo su lig kiekvienu mėnesiu tad nusprendžiau investuot į padėvėta kolonėle. Dabar vėl viskas ok. Mototoja minėjo kad tai klasikinė liga, buvo atšaukimai ir europiniai modeliai gavo patobulintas vairo kolonėles. Maniškis Reksas turbūt kažkur lakstė po US ir į skelbtą remonto akciją neatsiliepė :) Daugiau jokių gedimų. Tad toliau galiu ramiai rekomenduot. Rekso trūkumai liko tie patys. Dėl slidžios sėdynių odos suprastėja šoninis sėdynių prilaikymas. Mažiukas kuro bakas - kas 600 - 700 km reik užsukt į degalinę.

Variklis

Su varikliu ir CVT problemų nėra. tepalų neryja, kiek servisas supila tiek ir išpila.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Vairo kolonėlės kaina 300 pakeitimas 100 eur. toliau filtrai tepalai kainos kaip ir visur. Dėl nuvertėjimo turiu pastebėt kad pasirodžius naujajam RX kainos senūjų nusirito 3000 eur. Tai tiek tam kartui, Visiems saugių kilometrų. Iki.

Patarimai perkančiajam

Žiūrėkit ką perkat.

Rekomenduojami video