Cuardo 2016-09-14
Lexus IS 200 - puikus pasirinkimas
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Išvaizda, valdomumas, važiuoklės ir variklio kokybė, elektrinės dalies kokybė, patogus salonas ir prietaisų skydelis ir t.t.

Neveikiantis cd grotuvas ir cd changeris, korozija, kuro sąnaudos

Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Benzinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Sedanas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 12,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 8,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 10,0
Bendras automobilio aprašas

Įsigijau šį automobilį visai neseniai. Jau nuo senų laikų galvojau apie šį auto, ir ne vienus metus rinkau info, stebėjau kainas. Ir pagaliau įsigijau. Iki šiol esu labai maloniai nustebintas, ir automobiliu tik džiaugiuosi. Prieš tai turėta ir labai mylėta bei prižiūrėta Honda Prelude 5 su f20a varikliu bei žeminta važiuokle atrodė visai nebemiela vairuoti. IS 200 pasiėmiau jau su sužeminta važiuokle, bet galiu pasakyti, kad nors automobilis ir kietokas, tačiau neskaudus. Važiuoklė puikiai pagaminta, tad net ir su standžia važiuokle jausies komfortabiliai, o ne kaip besivartantis burokas bagažinėje. Stabilumas, manevringumas tikrai atitinkantis sportišką vairavimą. Kadangi tai yra sportinis sedanas, salonas nėra kažkuo stebinantis ir labai aukštos kokybės. Tačiau viskas labai patogiai išdėstyta. Vietos nėra itin daug, bet kaip ir minėjau, tai sport sedanas. Kolonėlės groja gražiai, jokie plastikai nebarška, viskas veikia išskyrus cd grotuva ir changeri. Bet čia visų jų bėda. Puikiai ir nebrangiai galima pasikeisti į paprastą ar kokią dvd multimediją, tereikia rėmelio ir laidų, kad pereitų į euro fiške. Be to, galiniai varantys ratai suteikia smagumo, blokuotas reduktorius jau iš gamyklos, o esantys TLC ir Snow režimai padės žiemą suvaldyti automobilį. Tik žinoma, nereikia jais aklai pasitikėti. Automobilis išskirtinio, sportiško, bet tuo pačiu ir solidaus dizaino. Tikrai patraukiantis akį. Ir vis dar gan retas mūsų keliuose.

Variklis

Variklis gan įdomus. 6 cilindrai vienoje eilėje. Nors automobilis jau turintis amžiaus, tačiau variklis dirba tyliai ir gražiai, užvedant nei trupučio nesusipurto. 114 kW kaip tokiam varikliui ir kuro sanaudom, tai norėtųsi daugiau, bet mieste galios tikrai pakanka, užmiestyje kažką aplenkti taip pat nėra problemų. Jei laiku keičiamas tepalas, filtrai, diržai, įtempėjai ir pan. t.y. profilaktinis aptarnavimas, turbūt variklis galėtų ir porą mln km prasukt. Važinėju benzinu, o turimos auto variklis dujų nematęs, tačiau šis toyotos variklis su dujomis puikiai bendrauja.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Eksploatacija nėra pati pigiausia, bet nebėra tokia brangi kaip kad prieš kokius 5 metus, liečiant detales. Detalių pasirinkimas yra tiek nuo originalių, kitų gamintojų ir laužynų. Tiesa, laužynuose vyrauja angliški variantai, nuo kurių kai kurios detalės europiniams variantams netinka. Nepaslaptis, kad ir kuro sąnaudos yra vidutinės, šiek tiek didesnės už vidutines, tad norint ne tik per šventes pasivažinėti - dujos gali būti vienintelis išsigelbėjimas. Nuvertėjimas jaučiamas, bet jei automobilis tvarkingas, tai jo kaina ir bus didesnė nei kitų gamintojų panašaus tipo automobilių. Visgi tai Lexus, išlaikęs tikrai aukštą kokybę sportiniame sedane. Problema, kuri gali rėžti akį, tai rūdys. Visgi japonai dar tais IS 200 gaminimo metais nesugebėjo sukurti tikrai atsparaus kėbulo korozijai. Tad pasirodžiusios rudys tikrai vertės nepriduoda, o jų tvarkymas reikalauja išlaidų.

Patarimai perkančiajam

Jei apie automobilius nusimanoma, daug ką čia nepatarsi. Svarbu automobilį gerai apžiūrėti vizualiai, ar nekyla rūdys arba ar nėra jos užslėptos. Išsiaiškinti, kada ir kokie buvo keičiami tepalai, filtrai. Taip pat ir diržai. Būtina palįsti po mašina ir apžiūrėti, ar pats dugnas bei detalės nėra smarkiai paveikti korozijos. Žinoma, jos kažkiek turi būti, nes jau ir auto ne iš pačių naujųjų, tačiau neturi būti detalės pradėjusios smarkiai rūdyti ar net luptis nuo rudžių. Prasivažiuoti su auto ne tik tiesiu keliu, bet ir staigiais posūkiais, duobėtu keliu ir klausytis, ar važiuoklė neleidžia nereikalingų garsų. Nors jei viskas ok, vertėtų vistiek pasitikrinti paties pasirinktame servise, nes lietuviai išradingi žmonės, sugalvoja greitų ir netvirtų, tik pardavimui skirtų remonto būdų paslėpti defektams. Į neveikiantį cd grotuvą su changeriu neverta kreipti dėmesio, nes praktiškai visuose automobiliuose jie neveikia, o bandyti ieškoti kito neapsimoka, nes didelė tikimybė, kad bus taip pat neveikiantis arba veiks neilgai. Lexusas šioje vietoje padarė japonams nebūdingą klaidą

Rekomenduojami video