2018-10-26
Range Rover 4,4 dyzeliokas
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Geras pravažumas, Patogus, galingas

Brangi eksploatacija

Variklio darbinis tūris, l: 4,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 11,0
Bendras automobilio aprašas

Perkant didelį, sunkų ir galingą automobilį visada yra labai didelė atsakomybė tiek vairuotojui, tiek visiems aplinkiniams. Tokias mašinas reikia rinktis neskubant, atidžiai ir rūpestingai. Ir, žinoma, jūs turite turėti didžiulį norą kasmet išleisti milžiniškas pinigų sumas, kad pašertumėte šį monstrą ant ratų. Pirkau šią mašiną 2012 m., biturbo dyzelis 4,4 ltr, po kapotu 313 arklių , 8 bėgių automatinė dėže. Dėl puikiai suderintų, galingo dyzelinio variklio ir automatinės greičių dėžės, bėgių perjungimus beveik neįmanoma pajusti. Greičių dėžė lyg ir bando kuo anksčiau perjungti bėgį, tačiau galingas dyzelinis variklis padaro viską, kad vairuotojui nesijaustų bėgių perjungimas. O aštuonių bėgių dėžė padeda taupyti degalus, neleidžia tachometro rodyklei pakilti virš dviejų tūkstančių apsukų. Minusas, kuris yra visuose automobiliuose su automatu, yra nedidelė pauzė, bandant staigiai paspausti gazą, prie to galima priprasti. Maloniai nustebino degalų sąnaudos, važiuojant agresyviu stiliumi - 12-14 litrų, įskaitant tai, kad čia ir stovint kamščiuose. Normaliai, ramiai važiuojant 11 litrų. Renge Rover'io pakaba yra labai patogi. Man nepatinka tai, kad nėra galimybės perjungti tarp pakabos standumo režimų ir automatiškai nenusileidžia, kai automobilis yra parkingo rėžime. Stabdžiai yra patikimi, stabdo labai efektyviai. Neperteikiamai geri pojūčiai, stabdant automobilį, priklausantį padidinto svorio automobilių kategorijai. Vairas yra sakyčiau kiek per mažai jautrus, jis neleidžia visiškai jausti mašinos ir sukelia nerealumo jausmą. Ant trasos, kai greitis didesnis nei 100, jis tampa šiek tiek sunkesnis, bet nelabai stipriai. Nelygumai, akmenys, gulintys policininkai, beveik nesijaučia. Už vairo jaučiamas malonus atsipalaidavimo ir komforto pojūtis. Įvažiavus staigiu kampu į posūkį šiek tiek girdimas kažkoks trakštelėjimas, bet po kurio laiko pripratau ir dabar laikau tai kaip normalų dalyką. Salone jaučiuosi kaip verslo klasės automobilyje. Sėdynės yra pilnai elektrinės (kilnojasi slankiojasi ir visą kitą), yra šildymas ir vėdinimas. Sėdynių nugarėlėse - sumontuoti ekranai. Sėdynes galima nustatyti į bet kokią padėtį, t.y. yra tiek nustatymų, kad galima pritaikyti bet kokiam kūnui. Garso kokybė yra gera, nors aš ne klausau nieko kito, išskyrus radiją. Garso izoliacijos lygis pakankamas. Eksploatacijos kaštai yra tikrai nemaži. Detalės ir pats remontas yra brangūs. O ir genda gana dažnai, na bet aš ir nesaugau jos. Gerai, kad kuro sąnaudos yra sąlyginai nedidelės. Išvada: automobilis turi unikalų charakterį, jis pritraukia kitų dėmesį ir žvilgsnius, kyla noras jį tik mylėti ir gerbti.

Rekomenduojami video