Nu_irkas 2011-10-15
Lancia Kappa
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

1. Nebrangus pirkti. 2. Gražus:). 3. Palyginti patikimas. 4. Ekploatacinės medžiagos nėra brangios.5. Labai komfortiškas. 6. Dinamiškas.

Minusų praktiškai neturi. Bet viską gadiną būtinai pradėsiantis barškėti stabilizatorius su traukėmis. Būtinai sugės klimato kontrolės varikliukas (aš keičiau du kartus, bendra suma 800 lt.0

Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Benzinas
Bendras automobilio aprašas

Po kelių turėtų Opelių (labai kažko blogo pasakyti negaliu - tik rūdijo) nusiprkau Lancia Kappa 1996 m. su automatine pavarų dėže, 2. 0 ltr. Kodėl išsirinkau - kartą pamačiau gatvėje (tuo metu, kai pirkau tai buvo retas automobilis) ir patiko. Esu iš tų, kuriems automobilio išorė yra didesnis prioritetas nei techninė automobilio pusė. Pradėjau rinkti informaciją ir susidūriau su jos stoka. Tada paskaitinėjau žurnalistines apžvalgas ir pasisprendžiau. Pirkau Alytuje, kaip jau minėjau su automatine pavarų dėže -kad žmonai būtų lengviau vairuoti. Pirkau šeštadienį, miesto nepažinojau todėl servise netikrinau. Kaip vėliau paaiškėjo automobilis buvo dažtas (kokia naujiena:)), bet nieko - važiuoja, į šonus netraukė. Iš karto įsidėjau dujas (IV-os kartos), su jom didelių problemų neturėjau, naudojo nuo 15 ltr. (mieste) ir apie 10 ltr. (trasoje). Automobilis labai patiko - labai gera garso izoliacija, gera ergonomika (nors mano ūgis 198 cm.), vietos salone labai daug, bagažinė didelė. Salono medžiagos kokybiškos. Daug elektronikos, bet ji BOCH firmos, tai veikė praktiškai be nusiskundimų. Kodėl praktiškai - prieš parduodant automobilį pradėjo neveikti galiniai langai, kartą ar du negalėjau atidaryti bagažinės. Bet aš manau, kad šios problemos kilo dėl patirtos avarijos (draudimui kainavo sutaisyti 5000 lt.). Geras variklio garsas (5 cilindrų variklis) kai norisis staigiai įsibėgėti. Pamiršau apie kėbulą - pagamintas iš geros skardos, cinkuotas, todėl jokių rūdžių aš nemačiau.

Variklis

variklis 2. 0 ltr, 20 vožtuvų, 5 cilindrų, 114 Kw. kaip jau minėjau buvau įsidėjęs dujų įrangą. Apie kuro sąnaudas jau kalbėjau. Su varikliu problemų neturėjau, todėl kažką daugiau pasakyti negaliu.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Per visą laiką (apie 3 metus) pakeičiau priekinius amortizatorius KAYABA (600 lt.), priekiniai stabdžių diskai, kaladėlės, pakeistas pagrindinis variklio diržas su guoliais (1400 lt.). Dar reikėjo keisti didžiausią šio automobilio bėdą - stabilizatorių su traukėmis (apie 1000 lt.). Kai kas pasakys, kad reikėjo restauruoti - atsakau - restauravau, nelabai padėjo. Salono oro filtras tinka nuo Opel Omega. darbar šis automobiliukas kainuoja labai mažai. Šiaip galima pasieiškoti ir Coupe modelį - bet čia jau labai išskirtinis automobilis, estetui:). Tokio ir dar su turbina labai norėčiau.

Patarimai perkančiajam

Patikrrinti, kad nebarškėtų priekis, gražiai burgztų variklis, veiktų visos "knopkės" ir pirmyn.

Rekomenduojami video