badutis 2015-08-16
Pigus, gražus, patikimas
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

solidus, patikimas, pigus remontas

ko gero tik rudys

Variklio darbinis tūris, l: 2,5
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Visureigis
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 10,8
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 8,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 9,5
Bendras automobilio aprašas

Kaip už prašoma rinkos kaina, labai gerai atrodantis visureigis. Svarbu paminėti, kad šis visureigis yra rėminis, tačiau iš išvaizdos atrodo labiau "parketinis", tad nusipirkus ir pavazinejus tikrai nustebins jo pravažumo galimybės. Jeigu lyginti su jo nurodomais konkurentais Hyundai Terracan, Nissan Terrano, tai šis visureigis atrodo žymiai gražesnis ir šiuolaikiškesnis, bei dėl savo trumpesnės bazės pravažumas geresnis. Su Huyundai Santa Fe ir Tucson, jo lyginti negalima, kadangi jie jau parketiniai, o ir patikumumu smarkiai nusileidžia, kadangi jų labai lepūs varikliai. Vidaus interjeras žinant, kad tai visureigis tikrai dailus ir gerai pragalvotas. Problema, rudys ant arkų ir kiek girdėjau iš kitų būna ant galinio dangčio (pas mane neišlindo).

Variklis

Pas mane 2,5 CRDi, pirkdamas žinojau, kad kažkas blogai su varikliu. Paspaudus stipriau gazą užgesdavo. Pradėjau nuo dyzelistų. Pasirodo tik vienas purkštukas veikė kažkiek panašiai į tinkamai, visi kiti buvo mirę. Tvarkiau Auturoje po trijų metų arba 160'000 km jokių problemų nebuvo, kompas klaidų nerodė, jokių nusiskundimų nebuvo. Dyzeli piliau tik degalinėse! Meistrai sakė, kad purkštukai labai lepus kanistriniam kurui. Kadangi su ja nuvažiau daugiau nei kad ji buvo nuvažiavusi kai ją paėmiau nuo nulio, manau meistrai sakė tiesą. Pas mane mechaninė dėžė, kiek teko susidurti su vėliau. Tai daug kas sakė, kad Variklyje grandinė, tad nei nusipirkus, nei ekspoaltacijos metu pagrindinio diržo keisti nereikėjo, kiek teko domėtis grandinės tarnavimas jeigu tinkami ir laiku keičiami tepalai iki 500k km. Nuo 2005 m. berods (nesunkiai galima sužinoti pas auto dalių pardavėjus) variklis tas pats, tik pradėjo dėti diržus, tad dasideda papildomų eksploatacinių kaštų. Tepalus piliau tik 5W40 sintetinius, taip kaip parašyta knygutėje. Apskritai viską keičiau taip kaip parašyta instrukcijoje.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Pirkau su 140k km rida, kadangi visą laiką Lietuvoje eksplotuotas nesunkiai galima ridos realumą pasitikrinti www.transeksta.lt, t.y. kokia per kiekvieną techninę apžiūrą buvo rida. Pardaviau 300k km. Prikau už 16k Lt, pardaviau už 4k eur. (13'800 Lt), nuvertėjimas per du metus 2200 Lt. Nusipirkus nuvežiau sutvarkyti arkučių kantelius pas meistrus kuriems rankos auga iš teisingos vietos, tai padarė gerai ir po trijų metų pardavinėjant nė viena rudelė išlindusi nebuvo. Kainavo jei gerai pamenu 700 Lt. Tvarkiau purkštukus - 1800 Lt, bet ir pirkau auto su defektu, už 1500 lt mažesnę nei rinkos kaina. Tad galima sakyti remontas man beveik nekainavo. Pirmą važiuklės remontuką teko daryti po beveik 100k km, nepamenu kas tiksliai buvo, kažkurie salentblokai išsidėvėję. Remontas kainavo 430 Lt. Nusipirkus neužilgo pagal ekspolatacijos vadovą (ties 160k km) reikėjo keisti tepalus, razdatkeje, ir galiniame reduktoriuje. Visi tepalai 70 lt pakeitimas 30 Lt. Visi filtrai (kuro, tepalo, oro) - nekainuoja 100 lt. Labai labai pigiai remontuojamas automobilis.

Patarimai perkančiajam

Pasitikrinti pas elektriką, kad nebūtų problemų su kuro sistema. rinktis 2,5 CRDi+mechanika, geriausias tarnavimo ilgaamžiškumas plius ekonomija

Rekomenduojami video