E 2010-06-22
Jaguar XJ Sport 3.2
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Isskirtinis dizainas, prabanga, komfortas, beveik klasika.

Kuro sanaudos, detaliu pristatymo terminai.

Bendras automobilio aprašas

1995 metu, Lietuvoje jau beveik 2 metai. Apskritai sitas modelis su gana standzia XJ SPORT versijos pakaba yra neiprastas, nes labai jau sportiska vaziuokle, pusiau rekarines sedynes limuzino klases sedane idomu jausma kelia, bet labai malonu. Vaziuoja labai smagiai, rodos nieko neiprastas automobilis tikrai ir siandien dar traukia zmoniu zvilgsni, pravaziuojant zmones atsisuka, ko nesulauksi is naujesnio S-type ar X- type. Beje cia paskutinis tikras Jaguaras, ne ant Ford bazes ir ne su Ford varikliu, tad siandien netgi 1995m.XJ kainuoja beveik tiek pat ar net daugiau nei S-Type 2000-2004 metu. Tas nestebina pavaziavus su X ar S-Typais, nes ten ne kvapo nelike Jaguaro.

Variklis

3.2 litro isilginis 6 cilindru variklis su 155kw, isjudina 1.8 t.svorio sedana labai smagiai, galia tikrai jaucias, jei pakvailiot nuspaudus iki dugno is vietos, tai ties antra pavara dar prasuka ratus, siaip kuro sanaudos ramiai vazinejant Vilniuj 12-14 l., trasoj 9-10, priklausomai nuo greicio. Tiems kam tokios kuro sanaudos dideles patariu vazinet su dyzeliukais, o kas nori isskirtinumo tas nekreips i papildomus 3-4 l.papildomo benzino .

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Eksplotacija gana brangi jei pirkti detales Lietuvoje, o dazniausiai cia ju ir net nebuna, bet internetu gana pigiai galima apsipirkti, o kadangi pakaba elementari ir labai paprasta, tad retai ka keisti reikia, kas liecia elektronika, tai srotuose labai daug jaguaru nuo senu geru laiku kai juos masiskai is UK vezdavo.

Patarimai perkančiajam

Kam masina turi but grazi ir isskirtine, tas nekreips demesio i papildomus kelis litrus kuros, tam rekomenduoju.

Rekomenduojami video