nerkus 2012-02-24
korejietiska D klase
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Interjeras, sedynes, eksterjeras,salono erdve, bagazine, garso izoliacija, turtinga standartine iranga,taupus dyzeliniai varikliai

galetu buti didesne prosvaisa

Bendras automobilio aprašas

Automobilis ne mano, del to negalesiu aprasyti eksploatacijos kastu ir patikimumo. Atsiliepimas paremtas test drive'u, ir palyginimu su kitais bandytais automobiliais. Automobilis lyginamas tik su D ir D+ klases modeliais panasiu metu. Tikiuosi kam nors sis atsiliepimas pades renkantis nauja arba naudota auto. Eksterjeras:cia aisku skonio reikalas, bet tiek sedanas tiek universalas man atrodo labai israiskingai ir graziai, ir yra pastebimas ir tikrai nepaskesta tarp tukstanciu kitu automobiliu. Ypac gerai atrodo LED apsvietimas nakti. Interjeras: cia hyundai padare milziniska zingsni i prieki ir manau pralenke daugeli japonisku auto ir kai kurias vokiskas. Is japonisku tik honda accord interjeras palieka panasu kokybes ispudi,gal net geresni. Labai prabangiai (ypac nakti) atrodo melynos spalvos prietaisu skydelio ir mygtuku apsvietimas; medziagos minkstos ir aukstos kokybes. Beje "autoase" nuotraukos idetos modelio Hyundai Sonata skirto Amerikos ir Rusijos rinkai, kurio ir interjeras ir exterjeras gerokai skiriasi. Surinkino kokybe auksto lygio, niekas nebarska, netraska, nu iki IDEALO manau reiketu atsisakyti dazyto plastiko sidabro spalvos, kurio laimei yra labai nedaug ir jis bendro vaizdo negadina;ir sujungimo atstumas tarp priekiniu dureliu ir paneles to pacio plastiko nera idealiai proporcingas. Bet vel gi pabreziu tada interjeras butu idealus MANO akimis ziurint. Beje dazytas aliuminio imitacijos plastikas yra daugelio automobiliu gamintoju minusas,net ir liukso klases priklausomai nuo komplektacijos tokiu kaip Audi, MB, BMW, Jaguar. Sedynes - vienos patogiausiu kokiose man teko sedet, na gal tik volvo s60 iki 2009 m patogesnes,beje Accord taip pat labai patogios tik labiau sportinio profilio. Sedynes turi nebloga sonini prilaikyma ir mano manymu idealiai isprofiliuotos, plius standartinej komplektacijoj turi elektrini valdyma. Prietaisais naudotis paprasta ir patogu. Elektrinis rankinis stabdis labai patogus. Standartine garso aparatura skamba ganetinai neblogai, nors klausiau tik radijo. Prieky vietos uztenka, o gale jos per akis, panasiai kaip mazda 6 ar VW passat ar Subaru Legacy. Accorde ir Avensis gerokai maziau. Sedynes gana patogios, nulenkiamos su porankiu ir puodeliu laikikliais. Bagazine gana didele ir patogi. Garso izoliacija: labai gera, dyzelinio variklio praktiskai nesigirdi esant mazoms apsukoms, nuo isores triuksmo taip pat gerai apsaugota, taip pat ir pakabos darbo esant prastiems keliams beveik nesigirdi. Teko vaziuot su Lexus IS 2008 m dyzeliu, ten garso izoliacija prastesne. O kaip nekeista atnaujintam toyota avensis siek tiek geresne,bet tik del geresnes pakabos darbo izoliacijos, o variklio darbas ir isores triuksmas izoliuotas panasiai. Beje sedano garso izoliacija geresne nei universalo. Pakaba: vaziavau su 16 rad. ratais. Pakaba amortizuoja pakankamai neblogai, bet nera nei ypatingai komfortiska nei ypatingai standi, sakyciau aukso vidurys, nors man komforto visada labiau norisi. Accord, Lexus IS pakaba kietesne, Avensis panasiai. Vairas: nustatytas ramiam vaziavimui, esant mazam greiciui labai lengvas ir malonus, didejant greiciui - sunkeja, kaip ir visu auto. Bet, kaip minejau, nera astrus - greiciau atsipalaidavimui, nei sportiskam vairavimui. Transmisija: mechanine, pavaru perjungimo svirtis patogi, begiai jungiasi tiksliai, beje sustojus prie sviesoforo variklis automatiskai issijungia (start stop sistema). Tai tiek trumpai.

Variklis

Variklis 1.7 dyz su mechanine transmisija, traukos uztenka, kuro sanaudos deklaruojamos mieste 5,3, uzmiesty 4,1, norisi tiket, bet kiek faktiskai nezinau.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Kiek tekosi dometis literaturoje, skaityt atsiliepimus Hyundai nuvertejimas gana didelis del neprestizinio firmos ivaizdzio,bet cia tik laiko klausimas, nes kokybes atzvilgiu ji stipriai tobuleja, tuo tarpu kai kiti gamintojai (aisku ne visi) stovi vietoje. Remonto kainos mazesnes uz japonisku, prancuzisku, ir "premium" vokisku auto.

Patarimai perkančiajam

Pratestuot pries perkant. Zinoma devetu auto dar nera ir manau ilgai dar nebus:) Nors mano manymu tai geriausias kainos kokybes santykis D klases kategorijoje uz tokia kaina, beje esu bandes ne tik avensi, accorda ar IS...:)

Rekomenduojami video