2019-11-01
Honda ACORD
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Posūkius gerai ima, labai stabilus auto, vairavimui japonai tikrai pasistengė viską subalansuoti. Vietos gale normaliai, ir įlipimas nėra į galą keblokas- kaip pas 8 kartos. Apie motorų patikimumą tur būt net nereikia minėti, beje šie motorai nuaina net

Ksenono nėra 2l. modeliuose, sėdynių el. su atmintimi, pvz. naudojasi 2 asmenys automobiliu

Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Benzinas
Bendras automobilio aprašas

Šiandieniniam eksploatavimui(kol jų dar yra pirkti), patikimesnio varijanto rasti bus sunku, lexusai gal kažkiek, bet jų išlaikymas smagiai kerta per kišenę. 2 LITRINIO motoro sočiai užtenka mieste, iki 3000 apsukų važinėju, daugiau rodyklė retai kada pakyla. Važinėja kiti su akordais, grežia po pylna programa. Labai svarbus akcentas kokybiški tepalai ir keitimas tepalo kas 5000- 7000km. Neklausykite pasakų kad reikia keisti kas 15000, ar dar net rečiau tepalą į motorą. Visų pyrma pas akordą yra tepimo kanalai siauroki, antras dalykas tepalas savo savybes pradeda praradinėti po 5000 km maždaug po pakeitimo, jei motoras neuždrožtas , rodyklė apsukų nekyla virš 3000! Tai tepalo net neima akordai, čia yra mitas kad tepalus reikia pastoviai dapilinėti, dapilinėja nebent šumacheriai, arba motoras būna jau pavargęs. Taip, būna, po ridų 5000, 6000, po truputį pradeda valgyti tepalus, kadangi tepalo savybės kinta, prastėja jų rodykliai. Dalis hondistų tepalą ir keičia ties 6000 km. rida +-....., ir protingai daro. Tepalo tinkamumo išlaikymas ir grandinei daro įtaką, tokiu būdu( protingu) yra pratesiamas grandinės ilgaamžiškumas, keiskit tepalą nuo pirkimo pradžios kas 6000 km. grandinė žymiai ilgiau tarnaus. Gal kokius net 400 000. Šiaip tenka girdėti, atlaiko ir 250 000, ir prie 300 000 kiti keičia. Grandinės keitimas nepigus malonumas 1000e. kažkur atsieiti gali. Servizuose hondos pylsto tepalus, pirkti gerų tepalų pačiam (pvz. japoniškų) yra problematiška Lietuvoje. Siųstis iš kitur, ką ten nupirksi ir nežinai. Tepalus padirbinėja stipriai ir europoje , rusijoje įpatingai, ukrainoje. SM klasifikacija , forumuose daug kas kalba kad rinktis reikia, ne mažesnę , motorui tai tik į naudą išeis SN dar geresnė klasė , SN galima ir 8 kartos akordui. Už poros savaičių keisiu tepalus, pasirinkimai ties vienu varijantu galvoju RAVENOL FDS, pilasi tik 5w-30. naudoja jei tepalą žmogus 5w -40, perkant galima paklausti kokį žmogus naudojo. Tai yra dadrožtas motoras arba šumacheris eksploatuoja, 5w -40 naudojant tada mažiau ryja tepalo motoras, bet tepimo kanalams kurie ir taip yra siauri, nuo to nieko gero nebūna ! Idemitsu tepalai geriausiai tinka Hondoms, deja jų Lietuvoje nusipirkti nepavyks. Yra šiek tiek prekyboje, bet ne įmonės kažkokios rimtos jais prekiauja, jų ir kaina visai neatitinka rinkos originalių idemitsų tepalų kainos, gaminti kokiose padpo/ l/ nose gamyklėlėse bus, pinigai tik į balą bus išmesti. Hondos servizuose gal ir yra, turėtų būti. Bet aš už tepalus , kurie yra kanistre supilstyti , sufasuoti. Ir net kanistrus padirba, viską padaro.....visokie gamintojai neaiškios kilmės. Į greičių dėžę taip pat, automatą, reikia tepalus atnaujinti, per 3 kartus keičiasi, kadangi jų tik dalis išbėga keičiant, pavažiuojate 500- 800 km. ir vėl pasikeičiate. ATF - Z1 , kiek teko bendrauti forumuose geriausiai tinka, nuo DW1 - jis yra skystesnis, dėžių darbas būna suprastėja truputį. Honda kiek žinau tokio nebegamina, bet yra kitų gamintojų, galima rasti pvz. ravenol atf- z1. Pylnas keitimas( per 1 kartą) šioms dėžėms yra nerekomenduotinas.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Prižiūrėti reikia šitus modelius, čia paskutinė karta japoniškų auto kokybiškų, 8 karta jau tokios kokybės neturi. Automobilių pramonė yra suinteresuota kad jūs greičiau dadrožtumėte savo auto ir pirktumėte kitą, 2006- 2008 metai buvo nemažas lūžis ne tik automobilių pramonėje, motociklų kokybė agregatų taip pat krito stipriai. Važiuoklė laiko kol kas jokių problemų. Trūkumas ratlankių pritaikymas, išnešimas 55, veržlės ne varžtai sukasi. Norint kitus ratus uždėti tikrai teks pasukti galvą! Viskas ten labai taupiai, bet ko neuždėsi, gali liesti sparnų arkas, šitas dalykas beabejo gydomas! užlenkti galima replėm ar kažkuom, jei truputį kabintų sparną. Sako kiti kad kieta labai , važinėja su 17 ratlankiais, dėkite 15 likinius ir bus komfortas. Deja 15 likiniai tik ėjo su mechanine dėže 2 litriniuose modeliuose, mažesnis stabdžių diskas 282. Gamyklinis modelis automatas, stabdžių diskai 300 mm. 15 likinio rato neuždėsite. Michelinus ......, padangas minkštesniais bortais reikia dėti, sumažina tą kietumą. Beabejo kokiais keliais eksploatuojama auto yra, uždėsite Continentalius, į dieną nuvažiuosite žvyrkeliais po 5 kilometrus, nelabai gal gerai ! Kad kieta su 16 likiniais, nepasakyčiau, prisiprantama ! Apie motorų patikimumą tur būt net nereikia minėti, beje šie motorai nuaina net 500 000km. ir daugiau. Jei keisite tepalus kas 15000 ir rečiau , tai gal ir prie 350 000 ridos užlinks

Patarimai perkančiajam

Grandinę žiūrėti, kompresiją( jei sutiks savininkas!) Geriau mažesnė rida, ir kaina didesnė, nei nupirksite kokį fyrmos užjotą su 400 000 ridomis, skelbime beabejo bus rida 200 000! fyrmos mėgo šitus modelius. Netaupykite tepalams motoro, atsiranda visokių sutrikimų , kanalams siaurėjant, po to atsiliepia ir velenėliui, ir tepalus gali ryti pradėti auto

Rekomenduojami video