Egidijus 2024-01-17
Honda Accord 2009m 2.4 AT
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Aprasyta zemiau

  • Dinamiškas

-Aprasyta zemiau

Variklio darbinis tūris, l: 2,4
Kuro tipas: Benzinas
Bendras automobilio aprašas

Sveiki, automobili turejau 6 metus, pirkau su 160k km, pardaviau su 280k km. VARIKLIS - stock realus matavimai 8.5sec iki 100km, nieko ispudingo, bet daug kam pakanka. 2.4 problemos - ant salto starto kelios sekundes trunkantis garsas, varikliui nekenkia, ipilti tirstesne alyva ir garsas dings pvz 10w40 arba keisti detale, bet garsas sugrys. Ismetimo velenelis dazniausiai pajuodoja iki 200k km, prie 300-400k km daznai reikia ji keisti. Variklis alyvos nevalgo jei ramei vaziuosite su tvarkingu motoru, kitais atvejais 2 litrus ar daugiau i 10k km. Voztuvus reguliuoti, jei dujos dazniau. Alyva keist kas 10k km, jei tik mieste kas 7k km ar dazniau. Benzino Vilniuje 12-14 litru, taupant 10-12 litru. Patikimiausias ir problemu nekeliantis varilklis 2.0, bet jis netraukia, su 2.2 neteko susidurti. AT 5 begiu, dirba letokai, svelniai, patikima, keist AT alyva butina reguliariai. Megstamties palakstyti labiau tiks mechanika. REFLASH - pakeliamas rev limitas, paankstinamas vtec, pasalinamas pedalo lagas, pakeliama laisva eiga, AT perprogramavimas. Rezultas + 15-20hp auto palieka gyvesne, astresne ir greitesne. VAZIUOKLE gan patikima, originalios dalys brangios, vidine granata 300eur (pirkau nes vibracija spaudziant tarp 100-130km/h), neoroginalios daug pigesnes ir tarnaus trumpiau. I metus karta reik pravalyti suportus. Deformuojasi stabdzu diskai, problema issprendzia grezioti diskai. Vaziuokle standi ir kieta, bet priklauso prie kokio automobilio priprate, po A6 bus kieta, po civic Type R bus minksta. Ziema R17, vasara R19, priputus padangas maziau nei rekomenduoja gamintojas vaziuoja minskciau, su R19 vaziuoja maloniau. Daznam nusesta galas, man taip neatsitiko. ELEKTRONIKA patikima, problemu neturejau. Muzika premium sound system groja neblogai. Salonas dirbtine oda, plysta prie didesnes ridos. Apdailos kokybiskos, niekas netraska. Salone vietos gale mazai, garso izoliacija nebloga, geresne nei 7 kartos, vaziuojant greitkeliu 130km/h lengvai susikalbesite. KEBULAS - nerudyja kaip 7 kartos jei kebulas nepazeistas. Ruko zibintai skilineja. Priekinio stiklo moldingai atlimpa. VAZIAVIMAS - pries tai tureti automobiliai Audi A4, A6 ir 7 Accord'as 2.0 mechanika. 8 Accord'as sunkesnis, prabangesnis ir patogesnis uz 7 Accord'a, atrodo kad vairuoji didesni automobili, nei jis yra is tikruju. 8 Accord'as vaziuoja labiau kaip mazesne Legend'a, o 7'as kaip didesnis civikas. 8 Accord'e nebera "skarbonkes" jausmo. Dabar vairuoju Audi A6 2019m, ir kartais pasiilgstu 8 Accord'o, bet 7 jau senai pamirsau.

Rekomenduojami video