2017-03-08
Honda Accord 2.4, 201 hp
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Visi jau prieš tai minėti pliusai.

Rankinis stabdis, tai tikrai silpna vieta. Taip pat jei norite ilgai ir maloniai važinėti su šiuo automobiliu, BŪTINAS papildomas antikorozinis padengimas. Tai kainuoja ~500 eur.

Variklio darbinis tūris, l: 2,4
Kuro tipas: Benzinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 15,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 8,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 10,0
Bendras automobilio aprašas

Esu jau seniau rašęs atsiliepimą 2015 metais, kai tik nusipirkau šį automobilį. Galite paskaityti. Pasirašiau, kaip "Aš+". Praėjo jau du metai, nuo mašinos pirkimo ir mano gera nuomonė apie šį automobilį visiškai nepasikeitė. Jei ir galvočiau apie jos pardavimą, tai tik prispirtas "reikalo". Bet šiuo metu, kol nėra pvz šeimos pagausėjimo, tol tikrai būsiu ištikimas savo Hondai. Net jei ir bus pagausėjimas, tai bandysim išsiversti su vietos stygiumi ant galinės sėdynės (dedant kėdutę tikrai tenka gerokai atstumti priekinę sėdynę). Ji verta pakentėjimo kelis metus, kol vaikas išauga iš tų pirmųjų, didelių kėdučių. Supratimas apie malonų važiavimą visiškai nepasikeitė. Kai tik tenka kur važiuoti tolimesniais atstumais, taip ir supranti, kad pirkdamas šią mašiną, tikrai neprašovei. Tikriausiai tai pirma mano mašina, kurios tikrai nenoriu parduoti, o ir matant kitas, naujesnes mašinas neužplūsta tas jausmas, kai pradedi galvoti, kad tavo mašina tau jau morališkai atsibodo ir laikas ją keisti. Nes turiu viską geriausia, ką gali pasiūlyti geras automobilis. Ji tikrai graži, galinga, pigiai ir labai važiuoja, ne brangus remontas ir t.t. Tai kai viskas tenkina su kaupu, kam žiūrėti į kitas mašinas? Tai mašina, kurią tikrai norėčiau turėti dar daug metų.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Po jos pirkimo, pirmas dalykas ką padariau, tai nuvežiau į vieną iš centrų, kuris padengia antikorozine danga visą automobilį. Pasirinkau geriausią variantą, su visų plyšių užpūtimais ir t.t. Juk visi žino, kad honda su antikoroziniu padengimu, susipykus. Kai viską nuardė, tai tikrai matėsi korozijos paveiktų detalių ir paviršių. Bet dėl šio dalyko dabar tikrai galiu būti ramus, nes tas antikorozinis padengimas tikrai labai veiksmingas. Per tą laikotarpį teko patvarkyti važiuoklę (traukės, stabilizatoriaus gumos, viršutinės šakės ir t.t.). Daugumos detalių galėjau ir nekeisti, bet... jei jau lendi po mašina, tai man patinka viską vienu metu pasidaryti. Remontas manau toks standartinis, kaip būtų ir bet kuriai kitai mašinai. Juk detalės natūraliai dėvisi. Teko keisti duslintuvo "gofra". Bet asmeniškai mano automobilis yra 2008 metų, tai.... tikrai nenuostabu, kad ji surūdijo. Pas mane yra automatinė greičių dėžė, tai turiu problemų su rankiniu stabdžiu. Va čia tai bjaurioji mašinos dalis. Rankinio stabdžio kaladėlės yra atskiros, stabdžių disko viduje, o kai turėdamas automatą x savininkas tikriausiai visai jo nenaudodavo, tai jis gerai užkepęs. Net ir servisai sunkai jį sureguliavo, bet.... po to vėl atsiranda laisvumas. (bet gal ši problema tik pas mane). Daugiau nieko kaip ir nesu daręs (nekalbu apie filtrų ir tepalų keitimus). Beje... kas dėl garso aparatūros, tai taip... jos per akis pakanka, bet pačios kolonėlės gana silpnokos. Mėgstu paklausyti geros muzikos ant max garso, tai žemo dažnio kolonėlė plerpti pradėjo jau po pusmečio, o kitos kolonėlės taip pat pradėjo "spyriotis". Ypač tai pasijaučia žiemos metu. Buvau vieną jų išsiėmęs, tai matėsi gamyklinis brokas. Pigiai padarytos. Taip, kad net pati membrana priklijuota ne per centrą, o pasidavusi labiau į šoną. Tai viena membranos pusė prisiklijavus labai mažu plotu, dėl ko jos ir pradeda "plerpti", nes ten atsiklijuoja. Bet.... čia patvarkomas dalykas ir planuoju jas visas pakeiti kokiomis BOSS firmos kolonėlėmis. Bet kas klauso tyliai ir patinka gera kokybė, šios aparatūros tikrai per akis.

Rekomenduojami video