Aš+ 2015-01-07
Honda Accord 2.4, 201 hp
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Galinga, stabili, gera garso izoliacija, gera garso aparatūra, yra viskas ko reikia ir daugiau, labai maloni važinėti tiek mieste, tiek užmiesty, gražios ir traukiančios akį išvaizdos ir t.t.

Sąžiningai pasakysiu, kad minusų dar neradau. Tai tikrai ta auto, kuri atitinka mane ir mano reikalavimus.

Variklio darbinis tūris, l: 2,4
Kuro tipas: Benzinas
Pavarų dėžė: Automatinė
Kėbulo tipas: Sedanas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 15,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 8,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 10,0
Bendras automobilio aprašas

Automobilis neapsakomai geras. Esu važinėjęs su daug mašinų ir šiuo metu kaip tik turiu tokį modelį, bei negaliu ja atsidžiaugti. Yra viskas ko reikia. Labai geros kokybės odinis salonas. Pats interieras irgi iš pakankamai kokybiškų medžiagų. O dar jei kam to negana, tai mano auto pravažiavus ~80000 km., bet niekas nebarška ir netraška ir salono plastmasių. Viskas labai kokybiškai surinkta. Labai patogios šildomos sėdynės. Nors kai kas sako, kad mygtukai išdėstyti padrikai ir nepatogūs, bet aš asmeniškai su šia problema nesusidūriau. Viskas man labai patogu, viskas vietoj ir aišku. Audio aparatūra irgi labai gera. Kas mėgsta garsiai ir kokybiškai klausyti muzikos, tai 10 kolonėlių ir integruoto žemo dažnio garsiakalbio, tikrai tam užteks. Labai gera kokybė, bei yra USB jungtis. Važinėjant miestais, važiuoklė man labai panaši į GT variantą (kietumo atžvilgiu). Aštrūs kelio nelygumai tikrai jaučiami, bet visi smūgiai sugeriami labai gerai ir tyliai. Bet man asmeniškai GT važiuoklės visada labiau patiko ir patiks. Kas dėl tylumo ir važiuoklės darbo, tai tikrai labai solidžiai važiuoja. Važiuojant tolimesniais atstumais, auto labai stabiliai stovi ant kelio. Garso izoliacija tikrai labai gera. Važiuoja labai minkštai ir smagiai. Kas dėl salono ir vietos, tai hmmm.... Sedano bagažinė tikrai pakankamai didelė. Tenka dažnai važinėti keturiems asmenims su visom mantom nakvynei, tai telpam pilnai, nors daigtų būna tikrai labai daug. Gale sėdintiems keleiviams, vietos tikrai nėra daug. Aišku pakanka, bet Honda niekada tuo negalėjo pasigirti. Mano ūgis 180 cm. ir mėgstu važinėti kiek atsitraukęs ir atsilenkęs sėdynę, tai už manęs žmogui būna nelabai patogu. Jam atlošą nežymiai reikia apsižergti keliais. Kitiems keliaiviams būna tikrai geriau.

Variklis

Kas dėl variklio, tai problemų neturėjau. Labai didelis pliusas tas, kad tai atmosferinis variklis ir neturi turbinos. Į jį sumontavus dujas, skirtumo visai nejaučiu, kokiu kuru važiuoju. Trauka tikrai labai gera. Jei kam atrodo didelės kuro sąnaudos 15 l / 100 km. dujų, tai paskaičiuokit kainos atžvilgiu ir palyginkit pvz. su 7 l/100 km. valgančiu dyzeliuku. Kaina preliminariai skirsis apie 5 lt. / 100 km. benzino nenaudai, bet užtat turi 200 hp. galingumą, tylų važiavimą, greitą variklio pašilimą, jokios turbinos, pigesnius remonto kaštus (jei apskritai to dar prireiks), paprastesnį variklį (mažiau yra kam gesti ir pigiau kainuoja). Minusas tik vienas, kad reikia dažniau užsukinėt į degalinę is užsipilt dujų. Bet kai LT yra degalinių ir parduotuvių šalis, tai problemų su tuo nėra. Jei kalbant apie benzininį būtent 2.4 variklį, tai manau jog tai vienas iš tobuliausių variklių. Turėjau pirmąją savo Hondą būdamas 18 metų. Aišku jis buvo silpnesnis, bet tas pats VTEC variklis. Auto buvo CRX. Būdamas tokių metų aišku gręždavau aš jį iki max, bet kaip sukosi, taip ir sukosi... pravažinėjau tris metus, nieko nedariau. Brolis jau tris metus turi Accord, tik senesnį modelį, bet tokiu pačiu 2.4 varikliu, taip pat su dujomis ir auto jau pravažiavęs apie 350000 km. Aišku gamintojai patobulino biškį šį variklį naujasniam modeliui, bet tai įtakoja tik kuro sąnaudas (mažesnės) ir galingumą (didesnės). Bet per tuos 350000 km. varikliui nieko nedarė. Kartą į metus nuvaro pareguliuoti dujų įrangą ir problemų nemato. Apskritai jis tą mašiną retai kada ką ir tvarko... o jei tą ir daro, tai savaime suprantami remonto darbai, kaip, kad kokios traukutės, gumelės, stabžių kaladėlės ir pan. Tai savaime suprantami dalykai, kurie dėvisi pas visas mašinas, bet didesnių remontų neturėjo. Draugas turi taip pat 2008 accodrą pirktą iš salono, tai ties 170000 km. vienu metu keitėsi visas važiuoklės detales, kurios dėvisi eksplotacijos metu ir daugiau bėdų neturėjo. Dabar pravažiavus apie 240000 km. ir nieko nedarė. Manoji pravažiavus, kaip ir minėjau apie 80000 km. ir kaip nupirkau, taip ir važinėju nieko nedaręs apie 4 mėn.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Apskritai apie šias mašinas aš galiu tik gerai atsiliepti. Eksplotacijos kaštai manau Hondai yra minimaliausi, kokie tik gali būti. Viskas skiriasi tik nuo auto savininko. Verkia tik tie, kurie nesaugo tų mašinų, kiša restauruotas detales ir pan. Bet tokie verkia ir keikia visas mašinas iš eilės. Garantuoju, kad turėdami Hondą jie verks dėl visko mažiausiai. Mano atveju aš dėl auto niekad neverkiau ir man viskas visada gera. Ši mano Honda remonto atžvilgiu ir kainos atžvilgiu yra nulinė. Nekalbu apie tai, kad keiti tepalus, filtrus ir t.t. Tokių detalių kainos visų daug maž vienodos, jei perki originalias detales ir nesvarbu ar tai Renault, Citroen, Mitsubishi, Honda, VW, Audi, Ford. (Visas šias mašinas turime įmonėj, tai žinom preliminariai ir kainas). Skirtumas tarp mašinų tik gedimai ir jų gausa. Mažiausiai bėdų yra su Honda. Nuvertėjimas? Visų mašinų nuvertėjimas yra salyginai vienodas, jei ją perki dėvėtą. Perkant naują, aišku, kad tie brandiniai gamintojai nuvertėja ilgiausiai. Bet hondą auto priskirčiau prie tų vidutinių auto nuvertėjimo pasme. Mano modelis kainavęs 2008 metais ~100000 lt. dabar kainuoja ~40000 lt. Bet kaip ir minėjau, jei perki dėvėtą, tai jos lygiai tiek pat nuvertės, kirk ir koks Renault, Opel, ar MB. Priėš kokius penkis metus ieškojau MB E klasės, jis kainavo apie 35000 lt. pigiausias (dėvėtas). Renault Laguna GT 2008 metų man kainavo 28000 Lt. Po dviejų metų kainos nukrito tiek vieno, tiek kito modelio lygiai tiek pat.... MB pigiausias buvo jau už kokius 26000 lt., Renault jau kainavo ~20000 lt. Tai ko norėt? Pirkai pigiau, tai ir pardavei pigiau. Nei išlošei, nei pralošei. O viena mašina ar kita, bet nuvertėjo praktiškai vienodai. Žodžiu.... Jei norit turėt gerą mašiną ir neturėt problemų, tikrai rinkitės šį modelį. Bet.... aš rinkčiausi benzininį variklį, nes apie dyzelį, nieko nežinau.

Patarimai perkančiajam

Net nežinau ką ir patarti.... Kai man niekas dar negedo ir negenda, tai net nežinau į ką atkreipti dėmesį. Žiūrėkit lygiai tuos pačius dalykus, kaip žiūrit pirkdami ir kitas auto. Bei tikiuosi, kad mano info padės Jums apsispresti. Aš asmeniškai dedu galvą už Hondą auto, nors esu su daug kuo važinėjęs. Dabar net negalvočiau apie kokį MB ar BMW. Jau vien kasko draudimas daug ką pasako. Hondai daug pigiau kainuoja, nei pastariesiams modeliams, o turit daug pigiau ekspotuojamą auto, bei tikrai nenusileidžiančiu važiavimo kokybe ir komfortu.

Rekomenduojami video