laimingashondistas 2016-02-13
Accord 6gen Pre-Facelift 2.0 VTEC ES komplektacoja
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Komfortas, Variklis, Patikimumas

FWD, pasigendu 6 pavaros kartais

Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Benzinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Sedanas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 12,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 8,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 10,0
Bendras automobilio aprašas

Vairuoju šį automobilį 8 mėnesius, tad nėra pati pilniausia apžvalga bet pats pirkdamas čia ieškojau informacijos ir pastebėjau kad trūksta pilno objektyvaus (nu gal ir nevisai) aprašymo. Taigi mano modelis pilniausia komplektacija oda, electric everything, GPS (kuris lietuvos žemėlapio nerodo ir niekada nerodys, taip kad jei pardavėjas girsis nesusigundykit papildomai pamokėt), klima, cruise control, Bose aparatūra ir dar daug visokių prabangos prekių. Vienu žodžiu komfortas važiuot nerealus, kita mašina kurioj taip važiavau patogiai tai buvo w211 mersas kainuojantis 6 kartus daugiau, garso izoliacija tokia pat rimta net atsibosta kartais kad gazuoji o vistiek važiuoji tyliai kaip su priusu kokiu :) dvilitris variklis - valit, 5 pavaroj ramiai važiuojant nori fura kokia aplent pvz, jokiu parkiu nei žemint pavaros nei ką tik gazą spustelt lengvai ir nyksta visi galiniam veidrodėlį, vis dėlto jei norit važiuot ilgus atstumus yra toks minusas - pavaros 5 ir gan trumpos, geras dalykas akseleracijai bet važiuojant 100 kmph aukščiausia pavara apsukos 3000rpm, nelabai ekonomiška dėl to, yra įdėtos pas mane dujos tai dėl sanaudu nesijaudinu labai, mieste netaupant gazo, vienas kilometras - 8 euro centai kainuoja pasiskaičiavau. dar pora dalykų kuriu nesu didelis fanas tai FWD ir labai konservatyvus dizainas, bet jau pripratau ir visai patinka, valdosi maloniai, per duobes važiuoja kaip laivas tikiesi kad ir posukiuose bus tas pats but guess again - siaurą statmeną posukį paimt ant 50 no problem net jei ir nesi gonsikas, bet kartais išlenda ir understeer ir torque steer bet hey, ir taip neblogai kai netam ši mašina skirta. išvada malonumas vairuoti flat out per kacergos posukius ir malonumas cruisinti tolimus atstumus sulindus i savo kožinį fotelį, win-win. Praktiškumo požiuriu primena C-klasse mersa ar 3 serijos BMW, bagažinė didelė, bet gale sėdinčiu keleivių saskaita ji didelė, normaliai sureguliavus priekines sėdynes gale sėdintiems tenka labai valdiškas erdvės gabaliukas, tik tik suaugusiam žmogui bet nedaugiau, pločio nei aukščio netruksta. Mašina nekelianti bėdu, patikima, o jei kas ir sugestu panašu kad tvarkyt nebutu bedų, atsidarius kapotą vietos pakankamai, prie visko daugiau mažiau patogu prieit, paprastos detalės apart variklio, F20b6 gan high tech variklis tad į jį lyst jau gal reik daugiau žinių bet viskas aplink jį, ir kiti agregatai važiuoklė, transmisija, t.t. paprasti ir nebrangūs. ai dar vienas užknisantis dalykas ka tik atsiminiau tai ratų skylės 4x114,3 užknisa nes retos baisiai, tad ratų pirkimas pardavimas užsitesia, bet jei nesat tas kuriam reikia išskirtiniu ratų ir pastoviai juos keitinėt tai nebus bėdos. Perkant žiurėt pirmiasia ir svarbiausia reik variklį, dažna liga tepalų deginimas per silpnus stumoklių tepalinius žiedus, patariu vežt pas suprantančius meistrus ir tikrint variklį kiek tai įmanoma neardant, o antras dalykas tai rūdys, taip japanese rust-proofing living up to it's name, tikrai dar likę sveikų. Bendrai tai labai rekomenduoju šitą Hondą.

Variklis

Mėgstamiausias dalykas man šitam automobilį yra F20b6 variklis, jokio kito nei nesirinkčiau, nebent yra galimybė įsigyt Type-R su H22, tokie pusė bėdos variantai 1,6 ir 1,8 benzai, jokiu budu nepirkit dyzelio arba automato, dyzelis iš roverio, o dėžės automatinės not exactly high tech, ir keičiamos dažniau nei kojinės, plius hondos mechaninės dėžės visada labai malonios naudot, atlaiko didžiules apkrovas, patvarios, net autosporte atlsilaiko, taigi, back to the engine F serija, gimininga H serijai kitaip vadinami šiti varikliai "Honda big block", intake air bypass, VTEC visas gėris tik labai gaila kad nėra pagrindinio gėrio - DOHC galvos, labai jos truksta bet life is life :) , pigiau, paprasčiau tuomet inžinieriam pasirodė. Sukasi iki 6500rpm su SOHC galva vistiek, galios pradžioj buvo kostmosiškai daug o dabar jau norisi ir daugiau, 108kw, 185nm (taip ponios ir ponai hondos variklis su torque ir net daugiau nei hp, retas atvejis)

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Kaip ir Honda mėgsta girtis "Isn't it nice when thing just work" iš techninės pusės nėra jokių bėdų, vis dėlto reik saugotis rudžių, nusipirkau nebuvo nė vienos rudelės o po žiemos jau viena vienintelė vieta ant dugno ir atsirado (itariu todėl kad buvo pabraukta per žemę, kas per velnias sugalvojo gulinčius policininkus daryt iš asfalto ir dar tokio didumo :) ), reik pastebėt situaciją kartas nuo karto ir neužleist tada viskas lengvai pataisoma, na o daugiau dėl nieko nereik sukt galvos. Kėbulo detalės retos ir brangios.

Patarimai perkančiajam

surašyti viršuje

Rekomenduojami video