Ignas Selvestravicius 2016-11-28
Ford Mondeo MK3 2l TDDI 85kW
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Komfortas, pigus ir paprastas važiuoklės tvarkymas, ekonomiškas, cinkuotas kėbulas

Asmeniškai nepastebėjau

Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Sedanas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 6,7
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,7
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 6,0
Bendras automobilio aprašas

Žinant lietuvius, tai turėtų būti tautovežis, todėl labai keista, kad nėra populairus automobilis tarp lietuvių. Labai komfortiška mašina, tiek kelyje, tiek mieste. Kadangi mašina turi tarnauti žmogui, o ne žmogus mašinai, tai važiuoju ir netausoju todėl pastebėjau, kad Mondeo gan manevringas automobilis, staigiai laužiant posūkius nemėto po kelią. Dar smagus dalykas tai "pavarų metymas". Pavaras galima greitai ir be vargo perjunginėti ir niekur nestringa. Visa konsolė patogiai išdėstyta, prisėdus pirmą kartą nereikia ieškoti kur garsą reguliuoti ar kur atsukti šildymą į kojas (kas būna kituose automobiliuose). Vietos gana tiek priekyje tiek gale, o kas keisčiausia, kaip pas sedana labai talpi bagažinė. Kėbulai yra cinkuoti, todėl problemų su rūdimis tikriausiai neteks turėti, arba labai minimaliai.

Variklis

Variklyje yra ne diržas, o grandinė, kas didelis labai privalumas, nes nereikia galvoti apie diržo nusidėvėjimą. TDDI sudėti emchaniniai purkštukai, ką liaudis labai vertina, nes retas kas girdi apie jų gedimus, o jei ir sugenda, tai pakeitimas yra kurkas pigesnis negu TDCI variklių.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Labai lengvai tvarkosi važiuoklė, pats gali pasitvarkyt prie daugiabučio namo (kaip kad pats padariau), ir laužynuose detalių pilna už prieinamą kainą. Pačiam teko pasikeisti galinius guolius (keičiau su visa stebule) ir galinius stabdžius. Už visas detales laužynui sumokėjau 160e, dvi stebulės ir du stabdžiai, viskas po 40 kainavo, nors buvau radęs ir pigesnių variantų po 20e ar 30e, tik kad po vieną vienetą.

Patarimai perkančiajam

Atkreipti dėmesį į sankabos pėdalo veikimą. Būna, kad pėdalas nebegrįžta į vietą, nes sankabos pompa (tikriausiai) blogai funkcionuoja, būna apvarvėję skysčiai apie pėdalą. Dažniausios problemos tai sankaba ir smagratis, išminamasis guolis, ką reiktų būtinai pasižiūrėti prieš perkant. Jei pasitaikys variantas sutvarkytas, tai galima be baimės imti mašiną, nes niekas nekainuos daugiau taip brangiai tvarkyti. Dar galima tikrinti tepalų dangtelį, ar yra "varškės". Jei yra, tai parodytų, jog valgo antifrizą.

Rekomenduojami video