- Mano vertinimas
- Patikimumas
- Varikliai
- Interjero kokybė
- Komfortas
- Valdymas
Pigi eksploatacija, žema kaina, šiuolaikiškas dizainas, ekonomiškumas, patvarūs dyzeliniai varikliai, nerūdija.
Silpni varikliai, pigios salono medžiagos, grubiai dirbantys ABS stabdžiai.
2011 rugsėjį įsigyjau Ford Fiesta (2002metų). Jau beveik kaip pusė metų kaip draugaujame ir kol kas neturėjau jokių techninių bėdų. Didžiausi pliusai: : malonus pavarų perjungimo svirties darbas (pavaras praktiškai galima perjungti vienu pirštu) : geras valdomumas, puikus vairo darbas (čia kaip suprantu visų Fordų pliusas) : ekonomiškumas : pigi eksploatacija : šiuolaikiškas dizainas Didžiausi minusai: : greičių dėžė (ketvirta pavara jungiasi važiuojant 50km greičiu (pirma išvis neisivaizduoju kam reikalinga...)) : greitis 105km/h apsuku 2400 per minutę. Viskas tuo pasakyta. : prastoka garso izoliacija : pigios salono medžiagos
Mano Fiestukės variklis 1.4tdci silpnokas, mieste jo per akis. Užmiestyje važiuojant didesniu greičiu padidėja variklio triukšmingumas, o ir įsibėgėja lėtokai. Prieš lenkiant jau reikia pagalvoti ar tikrai verta. Maksimalaus greičio nematavau, bet 120km važiuoja :)
Išlaidų susijusių su remontu dar neturėjau, bet kiek teko domėtis dalys tikrai nėra brangios ir retos. Gerą Fietukę dyzeliniu motoru galima be problemų įsigyti už ne daugiau nei 10000lt. Nuvertėjimas kaip ir visu mažų automobilių yra gana ženklus. Greit jos nekainuos nė penkių tūkstančių litų.
Prieš perkant patarčiau įvertinti variklio darbą, ar liaudiškai tariant "neatitarnavęs savo". Žinoma reiktų patikrinti tarpus tarp skardų. Taip pat įvertinkite salono būklę ir nuvažiuotus kilometrus.