- Mano vertinimas
- Patikimumas
- Varikliai
- Interjero kokybė
- Komfortas
- Valdymas
Išvaizda, vaituotojo vietos ergonomika, kuro sąnaudos
Variklio defektai, galiniai stabdžiai, kiti smulkūs gedimai, nes kuo daugiau elektronikos, tuo daugiau ir bėdų, korozija
Sveiki. Tai jau 2 mano Ford C-max. Pirkau, nes patiko dizainas, ypač vidaus. Išpildymas Titanium, 148000 rida. Pilname variante yra beveik visos šiuolaikiškos sistemos, gera garso sistema. Lyginant su seniau turėtu 2004 m., šitas rieda minksčiau, nors viska kita labai panašu. Po pirkimo kolkas pakeičiau tik 2 traukes stabilizatorių. 1,6 85 kW variklio galios pakanka, 6 bėgiu greitėjama pakankamai greitai. Viskas priklauso kokio stovio automobilį pavyks įsigyti. Tačiau varklių kūrėjams iš Peugeot-Citroen turiu priekaištų. Daug plastmasių, nereikia pamiršti žvakių, o ypač labai greitai susidėvi purkštukai (100.000), kurių pakeitimas nėra jau toks sunkus, bet 1 vnt naujas apie 180 Eur. Silpna vieta išliko galiniai stabdžiai, korpuso korozija. Greičių dėžė irgi nelabai daug kelia pasitikėjimo. Kritulių daviklio galėtų ir nebūti, nes valytuvus vaiko nežmoniškai. Toks vaizdas, kad šiame modelyje mažiau vietos gale nei senesniame, nors realiai nėra nepatogu. Krūva vėdinimo angų ir 2 zonų klimato kontrolė leidžia susikurti norimą atmosferą. Ilgoje kelionėje tikrai smagu vairuoti. Kuro sąnaudos priklauso nuo važiavimo. Mišriame cikle borto kompiuteris rodo 5,1 vasarą, 5,4 rudenį, 5,8 žiemą.
Būtinai pasitikrinti variklio purkštukus ir jei rodo klaidą, kad "injector learning at max value", reiškias reikia ieškoti kito modelio arba smarkiai derėtis, nes purkštukai jau nepakankamai įpurškia degalų į cilindrą. Patarčiau rinktis naujesnių metų modelius, nes tarp 2010-2012 daug klaidų ir broko.