cia mano masina, jau 7 metai su ja 2016-01-02
c8 vyresnysis brolis
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

manevringas, didelis, talpus, minkstas, ekonomiskas, minkstas, tylus, retai genda

tik KOKYBISKAS kuras, silpna sedyne, stabdzius prisiziureti, EKOLOGIJA, ne visi moka taisyti ir supranta

Variklio darbinis tūris, l: 2,2
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Vienatūris
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 9,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 6,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 6,5
Bendras automobilio aprašas

cia tas pats peugeot 807 su kitokiom amblemom. Kokia zmogus turejo nupirkti masina, kad per puse metu tiek remonto darytu??? Gal ji ant kulbiu srote stovejo? Pas mane pezas, bet tai ta pati masina (beje fiat ullyse arba lancia phedra taip pat, pastaroji geriausiai ispildyta) ir per kone tris metus keiciau tai kas privaloma (tepalai, filtrai ir karta dirzus), be privalomu kazkoki skyvuka (100+100lt). Padangas. Kabli isidejau. Buvo dinge sviesos 20e remontas. Geda net rasyti. Durys lektrines, salonas odinis....... be pabaigos.

Variklis

2.2 HDI sirdele. Visi liaupsina 2.0 HDI motora, bet tai netiesa, 2.2 ir smagiau ir ekonomiskiau jei vaziuosit taip pat letai kaip su 2.0. Daug as situ masinu turejau (butent eurovanu), dvilitriai jei ne bedos, tai buki ir rajus. Masina sunki, reikia galingo variklio, kad tokia isjudinti. Kiek teko susidurti, paprastai dvilitriai gryzta zymiai labiau nujodyti nei 2.2. Bet tai logiska: jei jums reikia miniveno dyzelio darbui, tikrai neinvestuosite papildomu pinigu traukai, nes tai daiktas darbui. Jei norite tokio automobilio sau - visuomet pirksite kuo geresni. Prasciausio ir pigiausio varianto vengsite. Beje butina besalygiskai - isprogramuoti ir ismesti FAP (arba jus labai turtingas aplinkos myletojas), visa kita smulkmenos. Vakumai ne beda. Buvo ji man "sugedus" - lektuvas ne masina, pasirodo kazkoks vakumas dingdavo, radom itrukusia slangute, kompiuteris kazko nemate, tai skraidziau kaip su raketa. Dauguma sake turbina, bet rimtas meistras (jo patirtis virs 10m su elektronika, berzu aleja, birstonas, vytas) uz 15e ir rado gedima ir dar ji sutvarke. Del to vakumo turbina nuolat pusdavo ora, kuro neimdavo, o greitedavo kaip monstras benzininis. Kaip bus dabar, nezinau, sutaisiau ir ner kur vaziuoti kol salta.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

nuverteja stipriai: per tris metus busiu kone 1000e prarades vien del noro. Zinoma, pirkau kai dar buvo ju bumas ir kaina didele, tuomet vidutinej rinkoj tai buvo naujove. Man ji atsistojo apie 3000e, dabar tokia jau galima ir uz 2000e ieskot, bet, zinoma, ne su naujomis padangomis, issprestom visom kvailom ligom ir t.t. Siandien as savo uz 2500 neparduociau, tad ir nepardavineju. Parduosiu uz 1000, belieka tik laukti kada.... Reikia masinos statyboms. Daug ieskojau visokiu variantu ir supratau, kad tokia geriausia. Per 3 metus servise buvau 3 kartus. Ko dar geriau noreti?

Patarimai perkančiajam

ranknio trosai daznai uzrudija, elektronikoj bedu nera arba jos vaikiskos, cia ne 2010 metu automobilis, variklis turi buti tylus, neapsitepalaves, dirbti graziai ir tolygiai, kuo geresne vairuotojo sedyne tuo geresne masina, jei nenorit dideliu islaidu - BUTINAI pasitikrinkit sankaba, bet jei vazinesit bent 5 metus, vistiek pasikeisit (nebent vaziuojat po 10 000 km i metus), pigios ir geros nebuna, brangi dar nereskia kad gera, geru automobiliu be reikalo neparduoda, o jei parduoda tai brangiai. Pakabos remonto kaina jums sukels juoka (ypac jei eksploatuosit intensyviai ir ilgai). Jei nutruks variklio dirzas - loterijoje jums pavyko pralosti. Reikia zinoti kur taisysi (pas ka) toki automobili. Kaladeliu davikliu laidai labai daznai nutruksta, bet nutrukus niekas nepasikeis. Valytuvai brangus LABAI, bet ir kokybiski. Kilimeliai brangus (didele masina). Priekinis stiklas kainuoja centus, bet jei suklysit, bus sunku. As suklydau, vos vos issilaiziau. Isimti ir ideti turi tik PROFESIONALAI, jokiu pjaustymu su stygomis ar dar kokiu nesamoniu. Srote meistrai (stiklu keitimo) isima ir ideda arba naujas, bet naujas nuo 650 lt. Tai ne 7-os klases BMW, bet tai ir ne opelis ar vw - kokybe ir konfortas uz konkurentu didesnis.

Rekomenduojami video