eSaS 2017-04-18
Le Concorde
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Puiki trauka,nerealus sedyniu patogumas,komfortas,tyla salone,HIDRAULIKA,tylus variklis,kuris dar ir graziai murkia

Priekiniai amortikai,ausinimo sistema,hidraulinis valdymo blokas,alkuninis velenas,noretusi geresnes audio aparaturos

Variklio darbinis tūris, l: 2,7
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 11,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 6,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 8,5
Bendras automobilio aprašas

Na ka,pabandysiu suregzti pasakojima apie sita turima lektuva.Visada apie svajojau,ziurejau ir galvojau.Pardavus Volvo nusprendziau isbandyti ir patirti kas tai per aparatas.Visi sauke kad sh,juk tai prancuzas bet ko gi daugiau tiketis is lietuviu kurie toliau nemato kaip VW.Kaip sakoma bijai vilko neik i miska,as jo nebijojau,nes jis patiko todel nusprendziau isigyti.Turiu 2,5m,pravaziavau palyginus nedaug .kazkur 26000km. Isviso investuota kazkur 3000e.Matyt man nelabai sekasi su masinom,juk geros masinos tiktai salone stovi,o toliau jau loterija,kokia pasimsi tokia ir turesi.Visumoj as patenkintas visitek,ji vistiek man patinka,teikia malonuma.Hidraulika nerealus dalykas,kuri reikia tiesiog patirti,nes kaip ji vaziuoja tiesiog neimanoma nupasakot,grynai kaip kruizinis laivas per bangas ir tokio pojucio ne viena nesuteiks nei S klases mersas ar BMW 7er nes hidraulika tai diena,o spyruokline vaziuokle tai naktis.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Pas mane dyzelis,2,7l 150kw.Sanaudos Klaipedoj tip top 11l,trasoj ant 140-150km 8l,ant 120 7l.Tai variklis vadinamas platsmasiniu,nes jis neturi indeklu,todel su ji nupirkti yra gana loterija.Svarbu keist tepalus laiku,taip pat del dveju turbinu taip pat svarbu keist tepalus laiku.Toliau susirast tinkamus meistrus kad nepridirbtu veju,galiu iskart pasakyt,ir variklio skyriuje ner vietos,ner normalaus priejimo norit kazka pakeist.Pasiskaitykit atsiliepimus,uzklausk citrina.lt forume,ten gausi normalios info,siaip apie ji sunku surast info,vistiek gana retas.Ka gi as jam dariau ir kiek gi kas kainuoja sitam banginiui; Tepalai 60e.reikia apie 6l Visi filtrai po 15-20e Apatinis sarnyras 63e (priekine letena) Priekine stabilizatoriaus trauke 30e Priekiniai guoliai po 78e(zinoma yra pigesniu,cia is brangiu jau pirkau) Galini guoli keiciau viena tai kainavo 50e Priekines kalades 30e galas taip pat panasiai 30-40e Keiciau dirzus,tai su darbu gaunas apie 500e,detales 376e+darbas manau 100e jei ne daugiau Termostatas 50e Ausinimo slanga viena 120e originalas kita 35e(keista svedijoj 80e) Abs davikliai prieky 54e,reikejo sulauzyt keician guolius. Dezes tepalu keitimas 120e Kondiko pildymas 22e Ratu suvedimas 22e Keistos zvakes 6 po 26e,darbas trys luzo tai po 90e trys neluzo tai po 30e,isviso 516e zvakiu pakeitimas.... Ivore svirties 30e vairo trauke 20e Apatine svirties ivoriu n/p 46e Valytas hidraulinis varikliukas 50e Keistas EGR per kvailus meistrus nors problema buvo zvakese 350e poto jie buvo vistiek atjungti su FAP pasalinimu 190e Generatoriaus dirzelis 12e Pasiskaitykit atsiliepimus,uzklauskit citrina.lt forume,ten gausit normalios info,siaip apie ji sunku surast info,vistiek gana retas.Jei imsit imkit tik trilitrini dyzeli,jie tobulesni,atnaujinti,patikimesni ir istaisytos klaidos nes FL modelis,jis visom prasmem tobulesnis uz 2,7HDI,aisku jo kainos grazesnes ir ju ner daug,ypac pas mus.2,7,turintis bugu savo,zinai .Vaziuokle sakyciau problemu nekelia,tikrai patikima,ir nera ypac brangi kaip limo klases.Hidraulika irgi patikima, Toliau butina islupt DPF ir atjunkt egr,pagelbesit turbinom taip ir t.t,tik i nauda iseis.Siaip pas 2,7 silpni priekiniai amortikai va,ju kaina sake 1600lt,galiniu niekam nereik.Taip pat deze,iseina hidrauliis voztuvu blokas, o siaip pati deze gera,kiek zinau velenas silpnas 2,7,poto ausinimo dezutes kazkokios,ausinimo flansai nes jie plastmasiniai yra tai nuo senatves truksta ir pradeda leist antifriza.Aplamai ausinimo sistema pas 2,7 silpna,nes daug plastmasiniu daliu kurios per laika trukineja nuo senatves ir pradeda leist antifriza,man asmeniskai leido per tris vietas vienu metu,todel tu varikliu pasitaiko gana daznai perkaitintu...viso sito neturi 3l 177kw atrodo,jis ejo nuo 08m kazkur ir iki pat galo gamybos 2012m.Numetu pastraupa dar viena kuria rase suprantantis matos apie jo silpnas vietas.O toliau ka as zinau kaip ir visom,nieko ten nera kosminio bet reik turet specifinias zinias ypac apie hidraulika ten lendat kad nepridirbt nes esu nukentejes nuo meistru tokiu kabutese poto taise ju klaidas.Taip pat pas 2,7 silpni hidrauliniai voztuvu blokai,naujo kaina apie 800e,o siaip dezes pacios gana geros,aisku pas 3,0l ji geresne.Todel nusipirke pasikeiskit tepalus butinai,nes ju juk niekas nekeicia.O toliau kopinu teksta dar is forumo . Atjungi FAP ir abu egr'us tik nusipirkes ir pamirsi visas bedas su "priejimai", nes prieiti ir pakeisti egr'us yra reikalu... Pvz purkstukai ant V6 pavydetinai gerose pozicijose, ir istraukiant gali naudot kokius nori irankius, tai visi su rankom ir be jokiu sjomniku issiima. Pakaitinimo zvakes irgi virsuje visos 6, jei jau truksta, lengvai issiima. Pas 2.7HDi rasiau pursktukai laiko, srote vieneto kaina nuo 50 euru, yra pilna, nes negenda. Turbinos taipogi laiko, ypac jei FAP nera. Kita kalba alkuninis, trapus vaakumo vapzdukai, trapios plastmases ausinimo trainykai sujungimai ir pan. Norint kazka pakeist, tuos vapzdelius butinai tenka nusirinkt, daznaii sutrupa vos palietus. Tada tenka improvizuoti. Daznai pareina tie motorai is uzsienio perkaitinti, butent del nesandarumu ir vairuotojui "pofig" kol lempute neuzsidega. NECHIPUOJAM, NETAMPOM JACHTU ir vaziuojam. Ir zinoma NEJOJAM su sugedusia deze, o tai kai pimptels perjungiant pavara kai bus sugedes blokas, tai alkuninis truks 4-iose vietose... Taigi labai sutrumpintai: Trukumai: 1. Alkuninis velenas (sitam parejus mesit lauk varikli arba prazilsit remontuodami, nes detales kainuos daugiau nei kitas motoras is sroto) ; 2. Ausinimo skyscio trainykas, subegimo/skirstymo sferos, patys vamzdeliai; 3. Vaakumo slangeles is labai pigaus plastiko; 4. Daugiau IGIMTU ligu nera, visa kita del vairavimo/eksploatavimo manieru bei kilometrazo. Ir taip, jei jau motoras bus beges 400 000km, bus sudiles nuo alkuninio iki pat veleneliu. Tai nera milijoninis motoras. Jokiu budu ne. Ypac sumazinamas patikimumas su FAP ir EGR, kai isardzius isiurbima pamatai tokius koralus, kur kitur net sapnaves nesi... Del to butina ta vezi salinti arba zaisit VA BANK ir tausosit aplinka bei mylesit zaliuosius. Pliusai: 1. Ypatinga trauka (tikrai lupa joptararai jei viskas tvarkoje); 2. Labai grazus garsas; 3. Vibraciju nebuvimas (V6 plius spec pagalves) salone - iprasta kitiem traktoriam; 4. Jei pasiimsit nenuvaikiota ir iki 200k, atlike reikiamas operacijas vaziuosit ilgai ir laimingai. O kas del dezes, TAIP, ji yra VELNIO NESHTA ir PAMESTA, TAIP ji viena diena TIKRAI SUGES, TAIP reikes sukishti ~800-1000e uz remonta. Bet argi tai didele SUMA??? O susitaise ja(bus hidro blokas, visa kita AM6 perpetum) vazinesit JUS ir dar jusu VAIKAI, nes pati deze AISIN WARNER 80-ta yra tikrai labai gerai mechaniskai apgalvota, kuriai kiso koja pirmuju metu gamybos hidroblokai. Nuo 2008m dezes. sios bedos nebeturi. Neveltui ta deze montuoja DAUGYBE gamintoju ir ja montuoja nuo 2003-ciu metu IKI pat SIANDIENOS, su nedideliais hidrobloko atnaujinimais bei zinoma programines irangos atnaujinimais. Dėl purkštukų ir žvakių deja ne taip ir paprasta. Purkštukai, jei leidžia, labai greit užstringa. O normalų įrankį nėra kur įremt, nes vožtuvų dangteliai plastikiniai ir aplink vien plastikas. Pakaitinimo žvakės - nuėmus kolektorius priėjimas tikrai geras, bet ten kitos bėdos yra - būna lūžta, jei nuo gimimo nesuktos ir visos negyvos, o tada reikalų jau sočiai...

Patarimai perkančiajam

Jei tik iperkam perkam 3.0lt 177k,tureti sava meistra pazistianti prancuzus,per perkant tikrint rida ir keisti tepalus laiku :)

Rekomenduojami video