Vytautas 2014-08-04
Iš 10 balų rašau 8
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Ypatingai gera išvaizda, vidinė erdvė, puikus variklis ir važiuoklė

Nėra (arba silpna) garso įzoliacija nuo išorės, ypač iš apačios (tačiau vėjo nesigirdi), plastikinė priekinė panelė Automobilio pagaminimo metai: 2008 Automobilio variklio tūris: 2 l Automobilio degalai: Benzinas Automobilio kėbulas: Visureigis Pavarų dėž

Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Benzinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Visureigis
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 12,0
Bendras automobilio aprašas

Nuo 2014 m. vasario turiu Crosser, 2008 m., 2,4 l., benzinas-dujos, automatas, visa rida įvykusi Lietuvoje, tai - 120 000 km. Ramiai važinėjant mieste, t.p. užmiestyje iki 130 km/h, kuro sąnaudas (tipo, benzino) rodo iki 12. Realiai sunaudoja dujų apie 13, 14 l. Važiuojant užmiestyje 90 km/h - apie 10 l. dujų (rodo 8,5 l. benzo). Važiuojant greitkeliu apie 135 km/h - realios dujų sąnaudos iki 13. Trūkumas - kiekvieną dieną kuro sąnaudas rodo iš naujo, nusinulina. Tik displėjuje galima gauti bendrą sąnaudų vidurkį, tačiau iki 10 000 km. Variklio galios (170 AJ) pakanka sočiai. Variklis dirba ramiai, be garso, ramiai pagreitėjant nepermuša į žemesnę pavarą ir greitėja tolygiai. Paspaudus "iki grindų", apsukos pakyla iki 5500-6000 ir laikosi tol, kol nepasiekia apie 180 km/h, paskui persijungia į paskutinę pavarą. Manau, greičio ribą galima būtų pasiekti tik per TRIP, perjungus į žemesnę pavarą. Ramiai važiuojant apsukos visą laiką varijuoja tarp 1200 - 1800. Darau išvadą, jog greičių dėžė puikiai atlieka savo darbą. Jos visai nesijaučia. Jokios kėbulo, variklio vibracijos. Galėtų būti durų ir ratų arkų garso įzoliacija geresnė, nes girdisi kelias. Be to, pabeldus į duris, skamba kaip tuščias kibiras :) Galinė vaizdo kamera veikia gerai, navigacija jau reikalauja atnaujinimo, tačiau veda gerai. Oda nenusidėvėjusi, tvirtoka. Priekinė panelė galėtų būti ne iš kieto plastiko, taip pat durelių vidinio paviršiaus viršus. Labai pigiai atrodo ir visai nesiderina su šviesiomis odinėmis sėdynėmis :) Nors tų detalių brazdėjimo, barškėjimo nėra. Neaišku, dėl ko padarytos tos papildomos sėdynės gale, nes tik svorio duoda. Reikės išimti visai, tai nėra sunku. SUV apačios izoliacija nuo korozijos galėtų būti geresnė. Surūdiję visi traversai, traukės, spyruoklės ir t.t. Turėjau prieš metus 2006 m. KIA Sportage, tai apačia visa padengta grubia antikorozija, kaip tarybinių laikų VAZ privačiose dirbtuvėse. Net gražu žiūrėti, kai 7 m. automobiliuko dugnas ir detalės švarios, kaip naujo. Čia to pasigendu, net kyla noras pašveisti viską ir nupurkšti.. :) Važiuoklė per visą laiką netvarkyta, nes nereikėjo. Pirmą kartą per Crosser,-io amžių sureguliavo ratų suvedimą. Niekas nebuvo judinta, reiškia, viskas gerai. Iš esmės, esu visiškai patenkintas jo teikiamomis "paslaugomis", ramus, geras, greitas, kiek kietokas, tačiau labai stabilus kelyje automobiliukas. Bandant išprovokuoti šoninį slydimą važiuojant šlapia aikšte, sunkiai sekėsi.. Iš 10 balų rašau 8.

Variklis

Galingas, elastingas prie bet kokių sūkių. 170 aj pakanka, kad ir pagreitėti lenkimo metu, ir šiaip, pajusti kad važiuoji. Tepalo nedegina visai. Pravažiavus 10 000 km, jo lygis liko nei milimetru nenukritęs, nei buvo. Sušilęs variklis visiškai negirdimas, net atidarius variklio skyriaus dangtį

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Pirkau jau dėvėtą Lietuvoje. Per 10 000 km reguliavau tiktai priekinių ratų suvedimą už 100 Lt. Lygiai toks pat Exlusiv visiškai naujas modelis šiuo metu parduodamas už 109 000 Lt. Aš su šimtine tūkstančių Lietuvos keliais, su suteikta garantija, su eksploatacijos įvykių išrašu pirkau už 38 000 Lt. Šiuo metu padavime tokio pat modelio nematau jau kuris laikas, todėl sunku įvardinti nuvertėjimą

Patarimai perkančiajam

Visi kalbintieji labiau linkę važiuoti su benzininiu varikliu, nei su 2.2 hdi ir mechanine pavarų dėže, tačiau kiekvienam sava istorija :)

Rekomenduojami video