2019-08-04
Automobilis man
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Patogus, erdvus, lengvai valdomas, labai ekonomiškas kaip tokiam dideliam automobiliui. Manevringas, labai daug saugumą gerinančios įvairios įrangos, visiškai automatizuotas šviesų valdymas. Jį turint, praktiškai nebereikalinga priekaba- telpa iki 2,7

Įtariu, kad žiemą tokio tūrio kėbulą gali būti sunku prišildyti. Matysim... Ne visai sekasi susikalbėti su Android Auto ir Mirro Link programomis, bet čia gal kaltas mano Huawei telefonas.

Variklio darbinis tūris, l: 1,5
Kuro tipas: Dyzelinas
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 4,4
Bendras automobilio aprašas

Pirkau 2019 m. gegužį, 1,5 ltr , 75 KW (100 AJ) dyzelis. Norėjau automobilio, kuriame jausčiausi patogiai, įlipant nereikėtų susiriesti trilinkam ir nesėdėčiau ant grindų . O taip pat galėčiau patogiai keliauti ilgesnius atstumus. Šis Berlingo kaip tik toks ir yra. Daugumoje sutinku su prieš mane rašyto atsiliepimo teiginiais, viskas teisinga, tik nepasakyčiau, kad priekyje man susidarytų aklosios zonos. Jos yra užpakalyje ir apie jas signalizuoja įranga ( jei tokia įmontuota). Mano komplektacija yra vidutinė ( FEEL) + Pack Voyage, t. y. papildoma įranga keliautojui ( atbulinės eigos kamera, 220 V rozetė, automatinis kondicionierius ir t.t ). Kol kas nuvažiavau 8000 km ir viskuo esu labai patenkintas. Variklio galios visiškai pakanka, erdvu, patogu, daug pasidėjimo milžiniškoje bagažinėje, minkšta, bet nesiūbuojanti pakaba, tylus variklio darbas ir puiki aerodinamika, praktiškai jokio oro šniokštimo. Aišku, puikios Micheline energy padangos ir , kas džiugina labiausiai- labai mažos dyzelinio kuro sąnaudos. Pas mane, važinėjantį ilgus atstumus ramiai, ne isteriškai, jos dabar vidutiniškai siekia tik 4,4 litro , tad su 53 litrais galima nuvažiuoti vos ne 1200 km. Kadangi galinės durys stumdomos, labai patogu įmontuoti vaikiškas kėdutes ir aplamai įlipti - išlipti . Vairuotojo vieta labai patogi, ryškūs, puikiai matosi ir skaitomi visi prietaisai . Jų apšvietimas baltas. Nemažai visokio pasidėjimo : dėžės po sėdynėmis, dėžė tarp sėdynių , duryse , lentyna virš galvos . Aišku, galima ir prie ko nors prikibti: vietoj dviejų nedidelių dėžių pirštinėms gal galėjo padaryti vieną didesnę, durų ir panelės plastmasės nors ir kietos, tačiau užtat lengvai valosi ir nesibraižo. Man kelioniniame automobilyje visada norisi turėti kažkokią šiukšliadėžę, bet kol kas apie tai pagalvojo tik Renault konstruktoriai . Nevardinsiu visų šiuolaikinių elektronikos gudrybių, jų išties labai daug ir visų čia neaprašysi. Gal tik ne visos jos ir reikalingos. O šiaip tai puikus, talpus, erdvus ir ekonomiškas kelioninis automobilis. Tačiau skirtas važinėti, o ne skraidyti.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Kol kas dar visiškai nieko neremontavau, tai ir nežinau.

Patarimai perkančiajam

Labai gerai apgalvoti komplektaciją ir pasirenkamą įrangą. Nes jos labai daug ir ne visa yra verta prašomų pinigų. Šiaip tai netgi baziniame komplektacijos lygyje visko yra gana daug. Turint pakankamai pinigų galima imti ir su 8 pavarų japoniška Aisin automatine greičių dėže ( kaip Audi ir Porsche automobiliuose ) ir 130 AJ varikliu. Tada tikrai bus malonu važiuoti .

Rekomenduojami video