'05 3.8 Limited; '09 4.0 Limited; '12 3.6 Limited
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Patogus, komfortabilus, talpus, erdvus, nekaprizingas seimos automobilis.

Garso izoliacija, korozija, kuro sanaudos.

Bendras automobilio aprašas

Sveiki. Dabar turiu ja trecia T&C. Beveik 100% esu uztikrintas, kad sekantis seimos auto taip pat bus Pacifica. Aiskinti , kad tai patogus, komfortabilus, talpus, erdvus, auto, manau beprasmiska. Daug visokiu pacacku (remote start, keyless, auto sviesos, garazo atidarytuvas, BLIND spot, Full memory, Heated wheel, Revers cam, TV, DVD, USB ir pan) kas lengvina jusu gyvenima) Amerikonai zino ir moka kaip reikia pagaminti automobili zmonems. Europoje analogu nera, nebent turi kruva pinigu ir gali sau leisti MB V250 ar VW Multivan, bet as dar tiek neuzdirbu. Amerika pilna analogu: Siena, Quest, Odyssey, Grandas, kazka turi Kia ir Huyndai, Bet jie turi viena rimta neigiama reikala, kuris lemia T&C arba Grando pasirinkima. Tai duju balionu montavimo vieta. Nebent tau nerupi 3ios eiles sedyniu nulenkimo, ar stovinejimo koloneleje kas 200km klausimas. Chrysleryje ar Dodge jie puikiai susimontuoja i antros eiles sedyniu nulenkimo vietas. Gali sutalpinti ir 90l duju. Sanaudos. Kuo naujasnis variklis, tuo mazesnes 3.8- 18l; 4.0-17l; 3.6-15l. (Rekomenduoju BRC iranga) Ka pastebejau tarp modeliu. LIMITED geriau padaryti, nei zemesnes komplektacijos modeliai, o Chrysler geriau nei Dodge. 2005m TC buvo geriau surinkti ir turejo geresnes medziagas nei dabartiniai. Ypac jauciasi ant sedyniu odos ir plastiko kokybes. Barskejimo dabartiniame modelyje taip pat daugiau nei 2009m. ir dar daugiau nei 2005m. Kas uzkliuvo. Korozija - ypac isimete i 2009m modeli. Apgrauze ji per 5ias Lietuviskas ziemas. Labiausiai isimete i laidus, jungtis, vaziuokle. Is ten ir problemos su: noriu veikiu/noriu neveikiu. Dabar dariau antikorozini. Tikiuosi gelbes. Greiciu dezes - kaip ir problemu nekelia bei veikia, bet darbas ju vangus ir neefektyvus. Triuksmas salone - ypac vaziuojant greiciau viskas svilpia, o zvirkeliu daug kas dreba (visokios detuves, plastikai, stogo ekranai, paneles ir t.t.). 4.0 variklis po 160kkm pradejo ryti tepalus. Ties 130kkm isdege katalizatoriai. Sedyne ir vairas telaike 180kkm. Silpna vieta stabdziai. Siaip silpnoki ir dar linke purtytis.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Remontas nieko neiprasto. Keli liekamieji veiksniai del patirtu ivykiu USA. Visa kita visiskai standartiskai: kalades, diskai, tepalai, lemputes ir t.t. Kuro sanaudos atrodo didokos, bet tam ir dedamos dujos. Nuvertejimas salyginis dalykas, labai priklauso nuo to, kaip islaikomas automobilis.

Patarimai perkančiajam

Jei turit vaiku, sunu, dviraciu, hobiu ir megstat keliauti, tai automobilis jums. Rekomenduoju LIMITED.