Meksikietiškas stebuklas už dviračio kainą :)
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Maža rinkos kaina, dailus retro stilius, aukšta sėdėsena, neblogai grojanti audio įranga.

Rūdyjantis, barškantis, neekonomiškas žaislas:)

Bendras automobilio aprašas

Sveiki, pirma kartą tenka apie automobilį rašyti neigiamą atsiliepimą. Na toks jau šis auto. Nieko teigiamo, apart jo žavios retro išvaizdos (bent jau man) parašyti negaliu. Ai, beje dar patogi, aukšta sėdėsena. Daugiau tikrai nieko. Teko nusipirkti šį 'stebuklą' ne taip ir seniai už gana mažą kainą, palyginti neblogų metų. Tai 'CHRYSLER PT CRUISER 2.2 CRD LIMITED ' 2005 metų. Tai beje, mano 32-as (čia nesigiriu) automobilis, tad turiu su kuo palyginti. Pati mašina - tai jau riebus minusas! Ne veltui ir rinkos kaina tokia maža! Kaip geresnio (ne kiniško) dviračio! Net nežinau nuo ko ir pradėti, na bet bandysiu gal nuo to, jog mašina gaminama Meksikoje (o tai jau nieko gero), beje dar būna surinkinėjama ir Austrijoje. Jei VIN kodo pirmasis skaičius 1 - tai Meksika, jei 3 - tai Austrija. Gaminama kartu su 'Daimler', nors Mercedes'u net nekvepia. Beje, dyzelinis 2.2 89 kw. variklis 'ale Mercedes'o'??. Nors tai gana triukšmingai dirbantis ir visiškai neekonomiškas variklis. Pliusas tik tas, jog jį suka grandinė. Kas liečia trauka, tai ji gana nebloga, smagiai važiuoja, na o apie ekonomija galima pamiršti. Gražiai važinėjant (apie 90km/h) trasa šis auto 'suvalgo' apie 6-7 litrus, na o mieste ir visus 10 !!!! Beje, benzininiai varikliai irgi super neekonomiški! Mieste, kiek girdėjau būna apie 17 litrų!!!! Čia 2.4 variklis (164 kw., automatas) Trauka jis nepasižymi, nors kilovatų ir nemažai!? Na o šiaip mašina gana triukšminga, labai prasta garso izoliacija, pabarškanti pakaba, nors atrodo ir sutvarkyta!? Beje, pakaba šiame modelyje gana paprasta, bet ilgai nelaikanti ir bijanti prastų kelių. Kėbulas (bent jau manojo), be rudžių, na o šiaip rūdyti mėgsta, ypač galinės arkos, galinis bagažinės dangtis, prie durų rankenėlių ir t.t .... Dar vienas gana riebus minusas šio 'stebuklo', tai labai jau paslaptingoje vietoje (po keleivio sėdyne, gulintis šonu) 'AGM' tipo akumuliatorius. Beje, tai ganėtinai nepigus daiktas. Kaina prasideda nuo 115 eurų už lenkišką 'EGT', tai kaina su nuolaidomis arba per pažįstamus, iki 300 eurų už originalų 'OPTIMA'. Made In USA. Benzininiame modelyje akumuliatorius taip pat mistiškoje vietoje! Tai kaip ir normaliai po variklio dangčiu, na o jau tik po to, jo ieškokite po oro filtru! Neišėmus oro filtro (su visa dėže), prie akumuliatoriaus neprieisite. Jo net nesimato atsidarius kapotą. Beje, į dyzelinį variklį pilasi nemažai tepalų: ~ 7 ltr. Dyzeliniame variante po variklio dangčiu niekur neįmanoma 'piršto įkišti', vietos visiškai nėra! Net pasikeisti priekinių žibintų lemputę patiems kažin ar pavyks, nebent turite muzikanto ar profesionalaus kišenvagio rankas:))). Laaaabaaaai didelis apsisukimo radiusas (karvė dar ta:)). Na dar elektronika 'į pievas', ne visada, bet 'pagrybaujanti'. Ypač pagrindinis auto kompiuteris. Na gal reiktų mandagumo dėlei kažką ir gero parašyti, nes minusus, tai galima būtų ir dar vardint, na bet nežinau net ką???? Na gal 'pusė bėdos' skambanti originali (be MP3, užtat su kasete!:)) audio įranga. Na gal kad išėmus galines sėdynes, gaunasi nemažai vietos ir sėdynės labai lengvai išsiima, susilanksto ir kaip lagaminą (yra ratukai) gali tempti padėti ar išmesti:) Beje, išėmus ir pasidėjus gamtoje prie laužo patogu sėdėti ir valgyti šašlykiuką užgeriant šaltu alumi:)) Jei netikėtai užlijo, galite slėptis po atidarytu bagažinės dangčiu, išsitraukę 'palangę' ir transformavę ją į stalą (tai numatyta gamintojo:)) Na tai gal būtų tiek ....

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Jei jau neatsispirsite pagundai ir nusipirksite šį retro žaisliuką, tai teks susitaikyti su tuo, jog dažnokai reiks remontuoti pakabą (nors ji ir labai paprasta), bet labai jau bijanti net mažiausių kelio nelygumų! Na o kainos visokiausių šarnyrų, traukučių ir panašių dalykėlių ne iš tų mažiausių. Filtrų (tepalo, oro, kuro) kainos tapogi nėra mažos, na ir asortimentas nedidelis! Aplamai, detalių asortimentas, pvz. 'EOLTE', 'AUTOAIBĖJE' palyginti su kokia AUDI, ganėtinai mažas, na o kainos 'užlankstytos'. Stabdžių diskai, kaladėlės taip pat brangios! Visas komplektas apie 180 eurų su nuolaidomis (be darbo, darbas dar kokių 50 kaip minimum), kai pati mašina kainuoja + - 800 eurų!!! Aplamai išlaikymas šito 'žaisliuko' gana nepigus! Už grožį visada gyvenime reikia mokėti daugiau (čia kaip ir renkantis moterį:)), tik ar verta????

Patarimai perkančiajam

Jei jau laabaai norisi pirkite, tik už viską gyvenime reikia mokėti, ir už grožį taip pat !!!! Na o aš labai džiaugiuosi, jog savajam garaže dar turiu, gal ne tokią gražią, bet NUOSTABIĄ visais aspektais, seną-gerą, kaip vynas Oldschool'inę AUDI 80 :)))