2018-03-07
Geriau nepirkite. Košmaras ant ratų.
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Traukos pakankamai, grandinė, daug vietos salone-erdvu, savitas dizainas

Audio vidutinė - siauras dažnių diapazonas, kietoka pakaba, sunku gauti detalių, super nepatikimas, sunku aptarnauti

Kuro tipas: Dyzelinas
Bendras automobilio aprašas

Per du metus eksploatacijos į remontus sukišta daugiau nei mašinos rinkos vertė. Aišku mašina buvo nenauja - 2003 metų. Pirkau 2016 m. Tai pirma mįslė buvo važiuojant autostradoje šokinėjančios apsukos ir vis iššokstantis check engine lemputė. Dingdavo trauka. Sustoji. Išjungi variklį, vėl įjungi. Tarsi normaliai, kol nepasieki penktos pavaros ir kol nepradėdavai truputį įkalnėn važiuoti. Kažkaip problema išsisprendė pakeitus kuro filtrą. Kadangi akumuliatorius po sėdyne ir dar gelinis tai tinka tik vienos firmos dėl formos faktoriaus ir kainuoja apie 200 eur. Labai ilgai užtrunki žiemą kol nuimi gnybtus, apsaugas, ventiliavimo žarną (!). Atsarginį ratą sunku pasiekti ir nepatogu (apačioje gale). Per du metus teko keisti pagalbinį diržą (50 eur), elektroniką tvarkyti-defrosterio mygtuką (60 eur), intercoolerio žarną (100 eur), keisti variklio galvutę dėl alyvos lašėjimo (220 eur). Vienu metu neveikė rūko žibintai, tai buvo vairo rankenėlės kaltė (70 eur). Problema, kad gėdimai dažniausiai būdavo kritiniai, po kurių nebegalėdavai tęsti kelionės. Ekploatacijos pabaigoje užsikirto vienas ratas, tai teko keisti stabdžių sistemą. Galiausiai vieną mielą dieną ištiko elektronikos sistemos totalus koliapsas, nepaisant to, kad baterija buvo gerai pakrauta, o saugikliai ir rėlės tvarkingi.

Rekomenduojami video