Marius 2010-06-18
2007 Limited AWD. Kaip savininkas. Pravaziavau apie 15 000 km/pusmeti.
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Stabilus, erdvus, patogus ilgose kelionese, daug komforto komplektacijos

Amerikietiskos kuro sanaudos, brangoka eksploatacija.

Bendras automobilio aprašas

Pliusai: masina didele ir patogi. Vaziuodamasis jauti, kad valdai tikrai galinga arkliuka.. Geras vairo stiprintuvas. Daug priedu- pas mane Limited, tai ir automatines sedynes ir televizorius gale sedintiems ir automatiskai pasikeliantys pedalai, padangu slegio indikacija monitoriuje ir t.t. Yra ir navigacija, deja jai nei zemelapiu europos nera, nei galima juos pritaikyt is europiniu Crysler.. Bet galima pirkti toki rusiska pribumbasa- Mir. ir viskas persidaro. Tada galite tureti tiek Garmin, tiek iGo ar kita navigacija originaliame ekranelyje. Labai gerai skamba muzika. Duociau 9 balus is 10. Yra subas, gamyklinis stiprintuvas. Standartine aparatura turi dvieju zonu audio valdyma. Tai reiskia, kad gale sedintys gali ziureti filma per LCD ir per ausines klausytis jo igarsinimo, kai tuo metu kiti keliaujantys gali klausytis radija ar CD per automobilio koloneles. Limited turi keturiu varomu ratu transmisija. Trip-tronic automata 6 pavaru. Deze kiek keistokai veikia, bet cia daugiau prie minusu paminesiu. Taip pat yra ir Bi-ksenonai. (siaip tikrai geresni nei 8 metus senumo A8, turejau galimybe isitikinti). Pagrindiniai varantieji- priekiniai. Galiniai isijungia tik prabuksavus priekiniams. Smarkiai nedraskiau, bet ziema labai sunkiai buvo paslidineti po slidzia aikstele- automatika naduoda automobiliui pamesti valdymo. Masina zmonai, o zmona ja isimylejus iki ausu.. Dabar minusai: pirmas, manau del kuro.. Benzinas- 12-15 l/100 km. Dujos- 15-18. Idetos BRC dujos. Persijungiant dujoms net nesijaucia, kad masina pradeda dirbti dujomis. Su dujomis vazinejantis pinigai uz kura gerokai sumazeja. Deja, i 2007 metu ir jaunesnius modelius montuojama dvieju vamzdziu ismetimo sistema ir vietoj atsarginio rato tegalima imontuoti 60 l balionuka, kuris uzpildomas tik 80 %. I senesnius modelius galima imontuoti 90 l baliona. Labai jauciasi skirtumas tarp miesto vaziavimo ir uzmiestyje.Is Vilniaus i Klaipeda pavyko nuvaziuoti su 34 l benzino (110-130 km/h). Gryzti su vienu balionu duju t/y- 40 litru. Mieste skaiciai gerokai isauga. Nelabai sklandziai dirba automatas. Pirmi 3 begiai atrodo, kad perples masina pusiau. Nuo ketvirto begio automobilis atbunka. Pradeda tik letai begetis.. 6 begis isijungia tik visiskai issilyginus greiciui ir nesant ikalnei (suprantama, ekonomine pavara). Bet isejus i lenkima persokus penktam begiui masina labai sunkiai begejasi. Ir tik dar spustelejus akseleratoriu ir persokus i 4 pavara masina sokteli i prieki.. Surinkimo kokybe tikrai prastoka.. Kebulo linijos nelabai sklandziai susieina (net ir salone stovinciuose naujuose chrysler). Imontavus dujas- atsisveikinate su atsarginiu ratu. Trecioje eileje sedintiems nera labai patogu. Bet tikrai daugiau vietos, nei Zafyroje at Sharane. Ir sedynes patogesnes Be to antroje eileje sedintys tikrai nesiskus ilgoje kelioneje ir nesimus del sedejimo pirmoje, nes visos keturios sedynes vieno lygio ir reguliuojasi ivairiomis kryptimis. Islankscius trecios eiles sedynes bagazo turis lieka tik simbolinis, bet vaikiskas vezimelis dar telpa.. Bagazines aukstis labai didelis. Sunku sudeti bagaza.

Variklis

4l 185 kW. Kiek bukas. Kad jau su Mersu buvo bendras gaminys, tai galejo koki nors merso varikli idet, su aukstu suspaudimo laipsniu, tai gal ir visus 300 kW butu isgave is tu 4 l ..

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Eksploatacija nera pigi.. Kasko- 1900-2100 Lt. Ratai R19. Tepalu keitimas kas 10 000 km. Tiesa, tepalo nedaug kaip tokiam varikliui- tik 4.7 ltr. Pavaru dezes tepalai kas 50 000- kaina apie 600 lt. Eiliniu eksploataciniu detaliu- kaip filtrai, stabdziu kaladeles ir pan, galima nusipirkti tikrai nebrangiai amerikietisku auto daliu parduotuvese. Nuvertejimas irgi gan nemazas. Sumoketus pinigus atsiimtumet, nebent patys is amerikos parsiplukdytumet, dekingai dauzta ir suremontuotumet su savo meistrais.

Patarimai perkančiajam

Pirkit tik, jei matote, kaip jis buvo dauztas. Geriausia pirkti paciam su patikimu parplukdytoju. Is karto issiaikinkite kokia komplektacija ir ar viskas yra viduje, kas priklauso (distancinis valdymas, ausines, bagazines dangtis ir t.t.). Nepirkit Lietuvoje suremontuoto ir parduodamo. Bus padarytas nesaziningai ir kaip galima pigiau. Priziurekit remonto eiga.

Rekomenduojami video