BMW 740D 2012-06-21
Juodas 740D "Bumeris"
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Komfortas, išvaizda, kuro sąnaudos (730D), prabangumas.

Eksploatacija (740D), niekam tikę staliukai

Bendras automobilio aprašas

Realiai, tai - nuostabus automobilis ir ko gero sėkmingiausias "simioras" iš visų. Gaila savo solidumą praradęs dėl pigių, uždujintų lavonų, kuriais važinėja visokie treninguoti "bachūriukai" ir tikrąją to žodžio prasme daro gėdą šiam šedevrui. Kartais netgi įdomu būdavo pamatyti žmonių reakcijas... Sustodavai prie perėjos, o žmonės joje kreivai pažiūri gan ilgai ir tik tada eina per gatvę, lyg mintyse gaudami refleksą: "Atsargiai! BMW!"... Pats ieškojau 730D, nes prieš tai turėjau E39 ir šis motoras labai patiko, bet pasitaikė liukso klasės 740D: su staliukais galiniams keleiviams, šildomomis galinėmis sėdynėmis, masažuojančios, šildomos priekinės, užuolaidėlės gale, šonuose ir t.t. Žodžiu visiškai pilnas ir pamačius tokią komplektaciją pirkti tik su priekinių šildymų ir oda visiškai nebesinorėjo, todėl ir nusipirkau šį septintuką. Tie staliukai galiniai gan kvaili, nes padėjus kavos puodelį į jį, nė velnio jis nesilaikydavo, o šalia esantis įdubimas nebent tik kokiems čipsams tiktų įsidėti). Galbūt su jais salonas atrodo prabangiau, bet realios naudos iš jų mažai. Važiavimas, likusieji privalumai labai patiko, bet...

Variklis

Tik iki tol, kol neprasidėjo variklio eksploatacija, kuri yra tikras peilis per kišenę... 740D turi dvi turbinas, dvi oro srauto matuoklės, du oro filtrai, o kur dar daugiau tepalo, generatoriaus aušinimo skystis ir t.t. Pirma sugedo viena turbina, po pusantrų - ir antroji... Kai su turbinomis prasidedi, tūkstančiai iš kišenės iš karto pradeda byrėti... Vėliau buvo bėdų su purkštukais, jų keitimas vėl brangybė. Diagnozė - blogas kuras? Nė karto per visą eksploataciją nepyliau kontrabandinių skiedalų į jį. Visada tik iš kolonėlės. Dar didesnė bėda - ardomų 740D deficitas, o nuvažiavus į Krasta Auto už kokią turbiną ir pusę mašinos paliktum... Dar vienas peilis per piniginę yra kuro sąnaudos. Už papildomas 50AG reikia užsimokėti papildomai apie ~3 litrus t.y. kuro sąnaudos apie 15-16 litrų, tuo tarpu 730D 11-12l. Tie ~50 AG tikrai nėra verti tokių velniškai išaugusių eksploatacijos kaštų.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Galbūt jo išvaizda jau nebėra tokia, kaip gatvių kontekste jis atrodė prieš 5-8 metus, bet naujesnis (E65) tikrai nėra geresnis pasirinkimas. Ten bėdos su elektronika ir jos tikrai nėra sprendžiamos pigiai... E38 su 730D tikrai yra nuostabus daiktas. Eksploatacija nereikšmingai turėtų skirtis nuo 530D (E39), bet komfortas, erdvumas yra neabejotinai puikūs šiame automobilyje. Tiesa, nepamirškit reguliuojamų galinių amortizatorių. Paprasti mano galva būtų geriau (finansine prasme).

Patarimai perkančiajam

Nepirkit 740D. Tikrai neverta švaistyti pinigų dėl ~50AG. 730D suteiks tiek pat malonumo tik tiek, kad rasti jį geresnės komplektacijos galbūt sunkiau, bet ieškoti tikrai verta.

Rekomenduojami video