bmw fanas 2012-11-04
BMW 730d 2000m.
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Komfortas, saugumas, patikimumas, isliekamoji verte, ganetinai einamas modelis.

Brangus remontas, norit kad veiktu viskas kas yra automobilyje reikia paaukoti nemazai laiko ir pinigu.

Bendras automobilio aprašas

Limuzino klases automobilis. Greiciu dezes - automatines - prieziura vienintele - tikrinti tepalu lygi, esant reikalui dapilti reikiamo tepalo, keisti tepalo nereikia (tiek gamintojas, tiek krasta auto ir kiti BMW atstovai to nerekomenduoja, pavienes keityklos kas be ko lieps keisti, nes uz ta dar apie 500-800lt.), ant greiciu dezes yra lipdukas zalias, kuris tik irodymas kad to daryti nereikia, tikimumas deziu - kaip vaziuoti, taip ir laikys, jei vaziuosite kaip su aukstos klases masina (ne kaip su slalomui ar dragui skirta), tikrai laikys ir nekels problemu (pastebejimas - 3.0d e38 ir 3.0d e39 greiciu dezes automatai skirtingi, pastaruju kokybe prastesne, e38 gamintojas ZF, e39 GM (e53 taip pat). Pakaba - tai senoji BMW pakaba, jokiu daznu bedu, tik reikia laikui begant neapleisti, galima pamineti nebent vairo koloneles jautrias, bet tai absoliuciai visu BMW beda, bet tuo paciu ir pasakyti kad ta kolonele turi labai gera vairo susisukima, kas labai svarbu tokiai ilgai masinai, elektronika - labai retos problemos (pvz. keleivio sedynes air bag daviklis, kurio nors lango pakeliko beda, retais atvejais abs bloko gedimas arba magistralinio kuro siurbliuko gedimas (naujo originalo kaina 600lt, kinietisko ~200lt, senas nesirestauruoja), kebulas - tvirtas, tai labai saugi masina, korozijos problemu nera jokiu, salonas - apdailos medziagos auksto lygio, komplektacijos daugiau nei pakankamos, bazinese buna pilna dvieju zonu klima, aisku visi langai, veidrodeliai elektra, odines sedines, bet baziniu modeliu mazai, daznam yra ir TV ir navigacija (kuri veikia ir Lietuvoje), webasto, sildomos, prisipuciancios, masazuojancios sedines su pilnu elektriniu valdymu, pakraunbamas prozektorius bardacioke iki 12 saugos pagalviu, netgi padangu slegio davikliai ir dar daug daug visko. Kas be ko, masina nera nauja todel ir daznoje daugybe tu privalumu seniai neveikia, rida buna 500k km ir buna likes tik "bumerio" ivaizdis. Tvarkingo e38 su 3.0d motoru kaina prasideda nuo 17k lt ir daugiau (uzsienyje nuo 23k lt ir net iki 35k lt (pastarieji buna su garantija imones is kurio perkamas). Tad isigyjant toki automobili svarbu nuodugni jo patikra, nepirkti uz paskutinius pinigus ir pigiausiu rinkoje.

Variklis

Variklis - 3.0d (2.9 litro) - vienas geriausiu varikliu is visu dyzeliniu motoru gamintu tuo laikotarpiu, nera jokiu isskirtiniu gedimu, eksplotacija irgi nera brangi, galima pamineti kiek brangesni pakaitinimo zvakiu keitima, nes reikia nuimineti kolektoriu, o ji nuemus keisti jo tarpines, grubiai tariant geros zvakes, kolektoriaus tarpines ir darbas ~500lt, na ir dirzeliai kurie suka generatoriu, kondicionieriu, vairo stiprintuva ir vandens pompa, ju kaina su itempejais ir keitimu apie 600-700lt (SKF firmos), variklis nemegsta prasto kuro (kaip ir betkuri kita common rail sistema).

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Gera isliekamoji verte, auksta kokybe salono medziagu, patikimas, ekonomiskas variklis (atsizvelgiant i tai, kad ne 1.9, o 2,9 motoras, kuris turi pavezti ~1,7 - 1,8 tonos su automatine deze), labai geros komplektacijos, ganetinai paprastos konstrukcijos, didelis pasirinkimas originaliu detaliu pakaitalu. Jei automobiliui tvarkomas kiekvienas mazgas idealiai, norima, kad veiktu kiekvienas esantis privalumas esantis jame - gali prireikti labai apvalios sumos jo prieziurai. Jautrios vairo koloneles.

Patarimai perkančiajam

Jei norite nusipirkti gera E38 su 2.9 d motoru - pradekite apziurineti nuo brangiausiu ir jei pasiseks nusipirksite modeli kuris nevarys galvos skausmo ir i bankroto.

Rekomenduojami video