2021-03-13
E61 3.0 160kw 2005
  • Mano vertinimas
  • Patikimumas
  • Varikliai
  • Interjero kokybė
  • Komfortas
  • Valdymas

Dinamiskas, sanaudos salyginai nedideles, variklis, salono surinkimo kokybe, daug vietos, paklusnus kelyje.

Kieta pakaba

Variklio darbinis tūris, l: 3,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 12,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 6,5
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 8,0
Bendras automobilio aprašas

Nemeluosiu - automobilis nera labai geras. Per metu eksploatavimo teko sudeti i ivarius remontus einamus ir gedimus 2/3 automobilio kainos. Ir cia dirbant prie automobilio paciam. Bet kas keisciausia, kad nera gaila ja remontuot. Jei priziuresi ji taves nepaves kelyje niekada. Sio automobilio neapsimoka tureti tada, kai nemegsti krapstytis prie automobilio pats. Kadangi dauguma bedeliu iskyla del elektronikos, kas gali kainuoti daug pinigu kas kart vezant pas kazka tvarkyti. Butina isigyti K+DCAN kabeli ir isirasyti BMW diagnostikos programas, nenorint moketi po 10-15 eur uz nereiksmingu klaidu istrynima.

Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas

Variklis - ko gero geriausias koki vokieciai isleido per visa BMW istorija M57. Reiktu atkreipti demesi i paemimo sklendes, skyva, intercoolerio slangas, EGR. Pasalinus siuos igimtus gedimus kapota teks atidaryti tik ipilant langu skyscio ir keiciant tepalus. Deze- silpnoka, jei dar nuvaikyta ir chipuotas variklis. Arba reiks restauruoti pusle, arba ji jau restauruota. Siulau nepirkti automobilio is lietuvos, kuris ejo per rankas. Kebulas - Ledas, kaip mercedeso buvusiam vairuotojui kiekviena diena yra malonu matyt automobili be rudeles, automobilis is italijos. Ir siaip gerai apsaugotas nuo korozijos.

Patarimai perkančiajam

Butina tikrinti dezes darba, atkreipti demesi i vibracijas vaziuojant ( gali indikuoti smarku vaziuokles, transmisijos nusidevejima). Tikrinti visa elektronika, padaryti diagnostika pries test drive ir po.

Rekomenduojami video